از پنج بعلاوه یک برجام روحانی تا پنج بعلاوه یک فرجام آسمانی
از پنج بعلاوه یک برجام روحانی تا پنج بعلاوه یک فرجام آسمانی

در این نوشتار مقایسه ای اجمالی بین شش عضو گروه برجام طرف مذاکره دولت حسن روحانی و فرجام شش فرمانده شهید تخریب طرف لشکر ۲۷ محمد رسوالله (ص)تبیین شده است.
*
دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی

گروه پنج به علاوه یک شامل از پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل (ایالات متحده آمریکا، روسیه، چین، بریتانیا و فرانسه) بعلاوه کشور آلمان تشکیل شده‌است. [۱]

که منجر به امضای برجام (برنامه جامع اقدام مشترک[۲] ) گردید در حالیکه هیچگاه اقدامات مشترک نبوده و صرفا بصورت یکسویه و به ضرر ایران تمام شد .

از پنج بعلاوه یک برجام روحانی تا پنج بعلاوه یکفرجام آسمانی

از امریکای ام الفساد جهان و شیطان بزرگ ؛ انگلیس روباه مکار همه فتنه ها علیه ایران و فرانسه ارسال کننده تجهیزات نظامی به صدام و المان ارسال کننده تجهیزاتشیمیایی به صدام تا دوکشور بلوک شرق ، که در مذاکرات سازش کارانه وذلت بار تیم مذاکره کننده دولت حسن روحانی با مسولیت فرد غربزده جواد ظریف که منجر به برجام پرخسارت گردید . که علاوه بر تخریب تاسیسات هسته ای صلح آمیز سبب جری تر شدن غربیها و افزایش تحریمها و … شده ومورد نفرین همگان قراردارند .و اینک جنازه متعفن برجام روی دستان مردان دولت انقلابی سیزدهم مانده ، تا همانند مشکلات اقتصادی و آوار برجا مانده از دولت لیبرال دلبسته و وامانده تدبیر وامید ، را جمع و جورکنند و دشمنان بشریت و انقلاب را درپیچ تاریخی مایوس سازند  .

  • پنج بعلاوه یکفرجام آسمانی

پنج بعلاوه یک فرجام آسمانی شامل پنج شهید شاخص گردان تخریب بعلاوه فرمانده شهید گردان تخریب لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) می باشد . که نماد سنگ مزار آنان در حسینیه تخریب لشکر در غرب پادگان دوکوهه اندیمشک نصب العین رزمندگان جامانده دوران دفاع مقدس می باشد .

شهید حاج عباس حافظی ، شهید سید حسن موسوی پناه ؛ شهید علیرضا سلطان محمدی ؛ شهید ابوالقاسم کندی ، شهید سید جعفر خاتمی ؛فرماندهان گروهانهای تخریب لشکر ۲۷ بعلاوه شهید حاج محسن دین شعاری فرمانده شهید گردان تخریب لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) می باشند . اینان گشاینده معبر های مین دشمن در مقابل رزمندگان اسلام و پیش قراولان فتح الفتوح جبهه های نبرد دفاع مقدس بودند و عاقبت نیز خون خویش را فدای انقلاب اسلامی نموده و جاودانه شده و مورد تکریم همگان قراردارند .

  • سخن پایانی

از آن پنج بعلاوه یکخسارت بار روحانی تا این پنج بعلاوه یکافتخارایرانی ، فاصله از زمین تا آسمان و از فرش تا عرش ، از مستحق نفرین بودن تا مستجاب الدعوه بودن می باشد .انان مسدودکننده صنعت هسته ای و اقتصادی کشور بوده و اینان گشاینده معبر میدان مین رزمندگان بودند . از پنج بعلاوه یک تحقیر تا پنج بعلاوه یک تشجیع درس عبرتی است برای اولوالالباب . و قطعا در دور جدید مذاکرات هسته ای در دولت ایت الله رییسی با تاسی از مقاومت رزمندگان ، آن رویکرد ذلت به رویکرد عزت مبدل گردیده و ریل دیپلماسی کشور از موضع التماس به موضع اقتدار مبدل شده و منافع ملی ایران ترمیم خواهد شد و شکست جریان تحریم و تحریف و پیروزی جریان مقاومت و مهدویت نزدیک است .

 

[۱]https://fa.wikipedia.org/wiki

[۲] Joint Comprehensive Plan of Action