برجام سوزی  در روز شهدای مقاومت
برجام سوزی  در روز شهدای مقاومت

بیان خلاصه ای از پیشینه برجام سوزی و سپس برگزاری مراسم کتاب سوزان ،
نمادی از پاک کردن لکه ننگ “توجیه کننده برجام”
*
دکتر سید جواد هاشمی فشارکی

گروه مذاکره کننده برجام ؛ بدون توجه به توصیه های حکیمانه ومصلحت جویانه رهبر انقلاب مبنی برای اجرای گام به گام تعهدات و اخذ تضمین از طرف بدعهد غربیها ، تمامی دستاوردهای صنعت هسته ای را پیش از امضای برجام فدا کردند و امریکاییها با وقاحت تمام بعد از اتمام ماموریتشان ، تهدید به خروج ازبرجام و آتش زدن برجام را بیان کردند . و پاسخ تهدید انان را رهبرانقلاب در دیدار۲۵ خرداد ۱۳۹۵با مسئولان نظام با تهدید پاسخ دادند :” اگر آمریکائی‌ها برجام را پاره کنند ما آن را آتش می‌زنیم .” و آن فردی که  امریکای جنایتکار را کدخدای جهان میدانست در ۷ اسفند ۱۳۹۵  گفت : ” برخی فکر می کردند منقلی هست و می توانند قطعنامه ها را در آتش بیندازند! ” درحالیکه شیفتگان غرب با دشمنان بشریت قدم زدنی کرده و گفتند امضای کری تضمین هست ، امریکا در روز ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ رسماً از برجام خارج شد و رییس دولت ۱۱ و۱۲ در همان شب خروج از برجام با یک عقب نشینی مفتضحانه گفت :” یک موجود مزاحم از برجام رفت. و با اروپاییها ادامه می دهیم ” واین دریوزگی تا پایان دولت تورم و گرانی ادامه داشت . و اینک که کتابهای توجیه کننده خیانت برجام منتشر شد به اسم :” مجموعه ۶جلدی کتاب «راز سر به مهر» به نویسندگی محمد جواد ظریف ،علی اکبر صالحی، سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی ” در راستای فرمایش حکیمانه رهبر انقلاب آنرا در در روز شهدای مقاومت آتش زدم ؛ تا ان شالله بزودی آتش بجان یکایک مسببان برجام بیافتد !

برجام سوزی  در روز شهدای مقاومت

 

رسانه ها در  ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ درج کردند که :” مجموعه ۶جلدی کتاب «راز سر به مهر» به نویسندگی محمد جواد ظریف ،علی اکبر صالحی، سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی منتشر شد. ” که حدود ۳۰۰۰صفحه بوده و در ۵۰۰۰ نسخه چاپ و در آخرین روز عمر دولت موسوم به تدبیر وامید به مسولان مختلف و نیز مدیران وزارت خارجه اهدا شد .دو روز بعد  پ . ح . ا  از مدیران ارشد امورخارجه نیز آنرا برای اینجانب آورد .

در مقدمه معرفی این کتاب که توسط انتشارات موسسه اطلاعات آقای دعایی منتشر شده ، آمده است : مجموعه «راز سر به مهر » گزارشی  توصیفی و مستند درباره روند یکی از مهم‌ترین پرونده های تاریخ ایران  است که می کوشد  قرائت ایرانی از برهه‌ای مهم در سرنوشت معاصر را به تصویر بکشد . انگیزه تدوین این  مجموعه حاصل ارزیابی روایت‌ها و گزارش هایی بود که طرف‌های مقابل« بیشتر آمریکایی ها» به نشر و ترویج آن طی  دو دهه اخیر مبادرت کردند ، آنها تلاش داشتند اذهان را بسازند و تاریخ را آنگونه که خود می‌خواهند گزارش کنند. !!!! ( ایسنا ؛ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ )

گردآوری این شش جلد کتاب که توسط سید علی موجانی ذکر شده است ، شامل کتاب اول  « توافق موقت ژنو»، کتاب دوم« از توافق موقت تا اتاق نگارش» کتاب سوم« جدال بر سر متن »کتاب چهارم« فصل سرد و سخت مذاکرات »کتاب پنجم »تولد برجام» و کتاب ششم نیز «پیوست ها» می باشد .