نقش شهید سلیمانی در توسعه توانمندی‌های مقاومت لبنان تعیین‌کننده بود
نقش شهید سلیمانی در توسعه توانمندی‌های مقاومت لبنان تعیین‌کننده بود

عضو شورای مرکزی حزب الله با تمجید از نقش تاثیرگذار سردار شهید «قاسم سلیمانی» در مبارزه با پروژه اشغالگری، تاکید کرد که شهید سلیمانی در رشد و توسعه توانمندی‌های مقاومت لبنان نقش تعیین کننده داشت.

شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در جریان نشستی در فرهنگسرای امام خمینی «ره» در شهر بنت جبیل اعلام کرد که نقش سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در رشد و توسعه توانمند‌های مقاومت لبنان تعیین کننده بود و او توانست رویای یک تهدید استراتژیک و موجودیتی ضد رژیم صهیونیستی را به واقعیت تبدیل کند.

شیخ قاووق در ادامه تاکید کرد در حال حاضر نبرد انتخاباتی ما با سفارتخانه‌های خارجی در لبنان است و آمریکا و ابزار‌های آن در منطقه و لبنان می‌خواهند بحران‌های این کشور را تداوم بخشند و از درد و رنج لبنانی‌ها برای رسیدن به دستاورد‌های سیاسی سوء استفاده کنند.

شیخ قاووق روز گذشته نیز اعلام کرد که دولت آمریکا و سرسپردگان آن در لبنان و منطقه می‌خواهند از طریق وادار کردن لبنان به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، جایگاه و هویت لبنان را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه آن‌ها می‌خواهند لبنان را به عصر توافق ۱۷ مه بازگردانند، تأکید کرد: آن‌ها به دنبال لبنانی ضعیف و وابسته و بله قربان گو هستند که به دور از حق و کرامت ملّی، تمام تلاش آن کسب رضایت دیگران باشد.

شیخ قاووق تاکید کرد: بحران اقتصادی و معیشتی که لبنانی‌ها از آن رنج می‌برند، بدترین بحران این کشور از دهه‌های گذشته است. اکنون زمان تسویه حساب‌ها و کسب دستاورد‌های سیاسی با شرط بندی روی منافع مردم لبنان نیست.

انتهای پیام/ ۱۴۱