ترویج روحیه جهادی در جامعه موجب ناامیدی دشمنان می‌شود
ترویج روحیه جهادی در جامعه موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

حجت‌الاسلام گواهی گفت: طرح‌هایی مثل اردوهای جهادی، کمک‌های مومنانه و مشارکت در واکسیناسیون عمومی از مصادیق روحیه جهادی دفاع مقدس است که ترویج و توسعه این اقدامات تبلیغات دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کند.

هفتمین یادواره ۷۵ شهید روحانی استان گلستان با حضور حجت‌الاسلام «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری استان در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام «عبدالعلی گواهی» با اشاره به حضور بزرگان شیعه و سنی در استان گلستان اظهار داشت: وجود ۷۵ شهید روحانی از استان گلستان با توجه به جمعیت روحانیت در دوران دفاع مقدس، تعداد قابل توجهی است. جامعه روحانیت وظیفه سنگینی دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: درخت تنومند انقلاب اسلامی همان درخت تنومند اسلام ناب محمدی است که باید برای حفظ آن تلاش کرد و بر ما روحانیون واجب و تکلیف است که نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بازگو کنیم. ۴ هزار و ۵۰۰ شهید روحانی در دفاع مقدس نشان می‌دهد که جامعه روحانیت در دفاع مقدس نقش بی‌نظیری داشته است.

حجت‌الاسلام «گواهی» گفت: امروز حال و هوای روزهای دفاع مقدس در جامعه زنده‌تر کنیم؛ چون طرح اردوهای جهادی، طرح کمک‌های مومنانه و طرح واکسیناسیون از جمله نمونه‌های روحیه جهادی دفاع مقدس در دوران دفاع مقدس است و این طرح‌ها، تبلیغات دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کند.

وجود روحیه جهادی دفاع مقدس، تبلیغات دشمن را ناامید می کند

انتهای پیام/