روز شمار تاریخ، انقلاب و دفاع مقدس
روز شمار تاریخ، انقلاب و دفاع مقدس

در سایت روز شمار هر واقعه در هر روز مشخص از وقایع تاریخ، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت و بیداری اسلامی و مدافعان حریم، حرم و امنیت و… ثبت می گردد و حتی قابلیتی وجود دارد که کاربر گرامی می تواند واقعه مورد نظر خود نسبت به تاریخ انتخابی ثبت نماید. یکی از ویژگی های […]

در سایت روز شمار هر واقعه در هر روز مشخص از وقایع تاریخ، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت و بیداری اسلامی و مدافعان حریم، حرم و امنیت و… ثبت می گردد و حتی قابلیتی وجود دارد که کاربر گرامی می تواند واقعه مورد نظر خود نسبت به تاریخ انتخابی ثبت نماید.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد و بی سابقه در فضای مجازی که این روز شمار دارا می باشد استفاده از مستندات رسانه ای است که می تواند مورد استفاده کاربران قرار بگیرد. به عنوان نمونه یکی از این مستندات روزنامه ای از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۹۰ می باشد که بیش از سیصد و بیست و پنج هزار برگ اسکن شده با کیفیت بسیار بالا می باشد که می تواند به نیابت از شهدا در دسترس محققین و پژوهشگران قرار گیرد تا نسبت به موارد تحقیقی مورد نظر خود استفاده نمایند.

ادامه مطلب


پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار و میثاق، قرارگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به منظور زنده نگه داشتن ارزشها و پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت راه اندازی شده است و به هیچ نهاد، گروه و سازمان وابسته نیست و به صورت کاملا مردم نهاد اداره می شود.

  • نویسنده : شفیق فکه، شبکه ایثار
  • منبع خبر : ایثارپرس