تقريظ مقام معظم رهبري بر کتاب همپاي صاعقه
تقريظ مقام معظم رهبري بر کتاب همپاي صاعقه

رسا، سرويس سياسي ـ تقريظ مقام معظم رهبري بر کتاب همپاي صاعقه به تازگي در پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار ايشان منتشر شده است. به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، تقريظ حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر فرزانه انقلاب اسلامي بر کتاب همپاي صاعقه، كارنامه عملياتي لشكر ۲۷ محمد رسول الله از دي ۱۳۶۰ تا تيرماه […]

رسا، سرويس سياسي ـ تقريظ مقام معظم رهبري بر کتاب همپاي صاعقه به تازگي در پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار ايشان منتشر شده است.
تقريظ مقام معظم رهبري بر کتاب همپاي صاعقه

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، تقريظ حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر فرزانه انقلاب اسلامي بر کتاب همپاي صاعقه، كارنامه عملياتي لشكر ۲۷ محمد رسول الله از دي ۱۳۶۰ تا تيرماه ۱۳۶۱ نوشته حسين بهزاد و گل‌علي بابايي، اثر برگزيده ششمين دوره جشنواره انتخاب و كتاب سال دفاع مقدس در رشته پژوهش به تازگي در  پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبري منتشر شده است.
متن اين تقريظ بدين شرح است: «اين يک کتاب منبع، بسيار غني و ارزشمند است که از آن مي‌توان ده‌ها کتاب و فيلم‌نامه و زندگي‌نامه استخراج کرد. لحظات و حالات ثبت شده در سراسر اين کتاب، همان ظرافت‌هاي حيرت‌انگيزي است که از مجموع آن، تابلوي پرشکوه و باعظمت عملياتي چون فتح‌المبين و بيت‌المقدس پديد آمده و برترين‌هاي هنر جهاد و ايثار و شجاعت و ابتکار را در مجموعه‌ي نمايشگاه بي‌نظير هنرهاي انقلاب اسلامي، نشان مي‌دهد.
اين مردان بزرگي که نام آن‌ها بسي آسان بر زبان و دل غافل ما مي‌گذرد، از جنس همان اخوان صفا و فرسان هيجائند که سيد شهيدان سلام‌الله‌عليه آن‌ها را با عظمت و سوز و مهر، مخاطب ساخت و از فقدان آنان غمگين بود. سلام خدا و بندگان برگزيده و فرشتگان و رسولان او نثار روح مطهر آنان باد.
در روز و شب‌هايي از آبان و آذر ۸۶ صفحه به صفحه و سطر به سطر مطالعه و نيوشيده شد.»
گفتني است، اين تقريظ در پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبري به نشاني اينترنتي http://farsi.khamenei.ir/ قابل دسترسي است.