تشکر و قدردانی حاج محمداسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی از امت شهیدپرور
تشکر و قدردانی حاج محمداسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی از امت شهیدپرور

عرض تبریک و تهنیت حاج محمد اسماعیل کوثری به مردم و حضرت آیت الله رئیسی به عنوان منتخب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران

و هو الحق
…و ما النصر إلّا مِن عندالله العزیز الحکیم
پیروزی مردم نجیب و سرافراز ایران به نام نامی خداوند متعال و شکستن حلقه‌های زنجیر توهّمِ قهر ملت با صندوق‌های حق تعیین سرنوشت، بر رهبر دریادل انقلاب اسلامی و امت قدرشناس و ولایت مدار ایران خجسته باد. به فضل الهی مشارکت پرشور مردم در سراسر کشور و استان تهران و انتخاب مطلوب، موجب سربلندی ملت ایران شد.
به شکرانه این پیروزی عزت‌مندانه خداوند متعال را شاکرم.
ضمن عرض تبریک و تهنیت به حضرت آیت الله رئیسی به عنوان منتخب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران با رأی قاطع مردم و همینطور آرزوی موفقیت برای ایشان در راه خدمت صادقانه و دلسوزانه به این مردم قدرشناس، برخود لازم می‌دانم که اولا به همه عزیزانی که در استان تهران در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی شرکت کرده و به این خدمتگزار خود رأی اعتماد دادند، تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم و ثانیا در پیشگاه خداوند متعال و مردم انقلابی متعهد می‌شوم که بر عهد همیشگی خود که چیزی جز خدمت صادقانه به نظام جمهوری اسلامی و کشورم نیست، استوار بمانم. باشد که مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد.

خدمتگزار مردم ایران
محمداسماعیل کوثری
۳۱خرداد ۱۴۰۰

مرتبط:

«خانه ملت» معطر به حضور «فرمانده دلاور»

 

 

  • نویسنده : شفیق فکه، شبکه ایثار
  • منبع خبر : ایثارپرس