جهادگر شهید علی اصغر لشکری
جهادگر شهید علی اصغر لشکری

زندگینامه جهادگر شهید علی اصغر لشکری: در سال ۱۳۴۲ در شهر مقدس مشهد در خانواده ای متدین و مذهبی به دنیا آمد پس از طی دوران کودکی به مدرسه رفت مقطع ابتدائی و راهنمائی را با موفقیت گذراند و بعد از آن به دبیرستان رفت و در رشته ریاضی و فیزیک دیپلم گرفت. سپس در […]

زندگینامه جهادگر شهید علی اصغر لشکری:
در سال ۱۳۴۲ در شهر مقدس مشهد در خانواده ای متدین و مذهبی به دنیا آمد پس از طی دوران کودکی به مدرسه رفت مقطع ابتدائی و راهنمائی را با موفقیت گذراند و بعد از آن به دبیرستان رفت و در رشته ریاضی و فیزیک دیپلم گرفت. سپس در کنکور سراسری شرکت کرد و در دانشکده افسری قبول گردید اما پس از مدتی از ادامه تحصیل منصرف شد .
شهید لشکری جوانی مذهبی وعضو فعال مسجد و پایگاه سلمان فارسی بود و در آنجا کلاسهای مختلف قرآنی ، عقیدتی ، سیاسی تشکیل داده بود و خودش معلم و استاد کلاس هم بود اهل دعا و راز و نیاز با خدا بود و با دعای توسل رابطه ای قوی داشت بطوری که مراسم ازدواجش را هم با دعای توسل برگزار کرده بود , به شهداء و امام شهدا ارادت خاصی داشت که گفته اند عکسهای شهدا را زینت بخش مجلس عروسی اش قرار داده بود.
ورود شهید لشکری به جهادسازندگی با هدف خدمت به محرومین و مستضعفین بود که در بدو ورود به جهاد , مسؤول امور جهادگران در بخش تبادکان بود.
علی اصغر در رابطه با جبهه و جنگ بطور افتخاری و بنا به تقاضای خودش راهی جبهه های جنگ حق علیه باطل گردید و در مناطق عملیاتی سومار و شلمچه حضور مداوم و مسؤولیتهای مختلفی در جبهه داشت تا سرانجام در منطقه عملیاتی شلمچه ,کربلای ۵ همزمان با شهادت برادرش علی اکبر در تاریخ ۶۵/۱۲/۱۲ به شهادت نائل گردید.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد.