جهادگر شهید علی اکبر لشکری
جهادگر شهید علی اکبر لشکری

زندگینامه جهادگر شهید علی اکبر لشکری: در سال ۱۳۳۸ در شهر مقدس مشهد دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی را در زادگاه خود گذراند سپس به اتفاق خانواده به شهر اصفهان مهاجرت کرد. پس از دو سال اقامت در اصفهان مجددا به مشهد مراجعت نمود و در این مدت به تحصیل خود ادامه داد و […]

زندگینامه جهادگر شهید علی اکبر لشکری:
در سال ۱۳۳۸ در شهر مقدس مشهد دیده به جهان گشود.
تحصیلات ابتدایی را در زادگاه خود گذراند سپس به اتفاق خانواده به شهر اصفهان مهاجرت کرد. پس از دو سال اقامت در اصفهان مجددا به مشهد مراجعت نمود و در این مدت به تحصیل خود ادامه داد و در ضمن به کارهای مختلفی جهت کمک به اقتصاد خانواده می پرداخت از جمله کارهایی که او انجام داد کار در عکاسی و خشکشویی بود.
در دوران انقلاب در تظاهرات و راهپیمائیها شرکت نمود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت بسیج در آمد و فعالانه در خدمت به انقلاب تلاش کرد..
در این ایام ازدواج نمود که حاصل آن سه فرزند می باشد.
سپس جهت انجام خدمت سربازی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد و پس از اتمام خدمت به پیشنهاد برادرش , وارد جهادسازندگی گردید و چندین مرتبه برای کمک به رزمندگان اسلام , راهی مناطق جنگی شد.
وی در جبهه مسئولیت رانندگی بولدوزر و جوشکاری بر عهده داشت .
سرانجام در تاریخ دوازده اسفند ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای پنج بر اثر اصابت گلوله دشمن همزمان با شهادت برادرش علی اصغر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد.