افتتاح مرکز توانبخشی جانبازان قطع نخاعی در مشهد
افتتاح مرکز توانبخشی جانبازان قطع نخاعی در مشهد

پروژه توسعه مرکز توانبخشی جانبازان قطع نخاعی امام خمینی (ره) استان خراسان رضوی در مشهد توسط نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

به گزارش ایثارپرس ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز یکشنبه ۲۳ تیر ماه در مراسم افتتاح پروژه توسعه مرکز توانبخشی جانبازان قطع نخاعی امام خمینی (ره) مشهد ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع)، گفت: از تمام دستگاه‌ها و مسئولان به‌ویژه شورای شهر و شهرداری محترم مشهد که در ساخت و تکمیل این پروژه با بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: همه ما باید قدردان خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم زیرا قرار داشتن در چهلمین سال انقلاب اسلامی به برکت فداکاری این عزیزان بوده است. در تمام این سال‌ها دشمنان ما از راه‌های مختلف تلاش کردند به انقلاب ضربه بزنند اما ایثارگری‌های صورت گرفته باعث شد تمام این توطئه‌ها بی‌نتیجه بماند. امروز نیز نقش این عزیزان باید در کشور پررنگ باشد و همه مردم قدردان آن‌ها هستند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حضور بیش از ۹ هزار جانباز قطع نخاع در کشور، افزود: جانبازان و جانبازان نخاعی همه هستی و سلامتی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه ولایت، انقلاب، رهبری و حفظ استقلال کشور فداکاری کردند. بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال خدمات‌رسانی به این عزیزان است، اما با توجه به جمعیت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری ایثارگران و خانواده‌های گران‌قدر آنان نیاز به همراهی و همکاری تمام دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر احساس می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکر از زحمات انجام شده برای ساخت و توسعه مرکز توان‌بخشی جانبازان امام خمینی (ره) مشهد گفت: برای تجهیز این مجموعه و خرید دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز تدابیر لازم اندیشیده می‌شود تا مرکز نمونه‌ای برای جانبازان عزیز قطع نخاعی فراهم شود.
معاون رئیس جمهور در پایان افزود: وقتی مقام معظم رهبری نمایندگی خود را به بنده اعطا کردند در خصوص انجام دیدار با جانبازان تأکید ویژه‌ای داشتند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : زینب 135
  • منبع خبر : مهر