رضایت‌مندی جامعه ایثارگری از اولویت‌های بنیاد شهید است
رضایت‌مندی جامعه ایثارگری از اولویت‌های بنیاد شهید است

حجت‌الاسلام «عبادی‌زاده» گفت: پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران باید تلاش کنند با سعه صدر و پاسخگویی به ایثارگران، رضایت آنان را جلب کنند؛ چراکه رضایت‌مندی جامعه ایثارگری از اولویت‌های این نهاد است.

حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، در نشستی با مدیرکل، معاونان ستادی و پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ضمن بیان مطالبی در خصوص شخصیت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: یکی از کار‌های مهم این بانوی بزرگ، سرکشی، دلجویی و تکریم از خانواده شهدای صدر اسلام بود و در این راه تلاش زیادی کردند تا بتوانند مشکلات این عزیزان را درک کنند.

وی با بیان اینکه شخصیت ارزشمند و هزاران فضائل برجسته حضرت زهرا (س) مقام او را در دنیا و آخرت بلند کرد، افزود: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران مسیر و ماموریتی را انتخاب کرده‌اند که در راستای همان تفکر است و این مسئولیت، بسیار خطیر و پر اجر است.

حجت‌الاسلام «عبادی‌زاده» با ابراز خرسندی از اقدامات و فعالیت‌های شایسته و قابل تقدیر مدیرکل و سایر پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، عنوان کرد: پرسنل بنیاد شهید باید تلاش کنند با سعه صدر و پاسخگویی به ایثارگران، رضایت آنان را جلب کنند؛ چراکه رضایت‌مندی جامعه ایثارگری از اولویت‌های این نهاد است.

فعالیت‌های اداره‌کل بنیاد شهید هرمزگان در شأن جامعه ایثارگری است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان پس از این نشست، در جلسه شورای معاونان ستادی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز حضور یافت.

«عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، در این جلسه ضمن ارائه گزارش مختصری از خدمات و اقدامات مؤثر این اداره‌کل، اظهار داشت: سعی کردیم همه پرسنل این نهاد را درگیر مسائل اداری و امورات خانواده‌های ایثارگران کنیم تا بیشتر احساس مسئولیت کنند؛ چراکه همین مسئولیت‌پذیری باعث ارتقاء شاخص‌های خدمات‌رسانی شد.

وی ضمن تشکر از حمایت‌ها و هدایت‌های نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، اضافه کرد: فعالیت‌های اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان نسبت به گذشته بی‌نظیر بوده و در شأن جامعه ایثارگری است؛ لذا امیدواریم بتوانیم با مشاوره‌های ائمه محترم جمعه، فعالیت‌های فرهنگی، اشتغال، تحصیلی، درمانی و مسکن ایثارگران را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/