همه دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها برای خدمات‌رسانی به ایثارگران پای‌ کار باشند
همه دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها برای خدمات‌رسانی به ایثارگران پای‌ کار باشند

قاضی‌زاده هاشمی در نهمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

 سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (سه‌شنبه) در نهمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان قزوین پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعاتی، چون تأمین مسکن، معیشت و درمان پرداخت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تسلیت ایام فاطمیه، با اشاره به مشکل اشتغال جانبازان و فرزندان آن‌ها اظهار داشت: با رفع مسئله اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری، بخش زیادی از مسائل و دغدغه‌های این عزیزان و خانواده‌هایشان برطرف می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: خوشبختانه استان قزوین از استان‌های برخوردار و رو به توسعه کشور است و توقع ما این است بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به کمک سایر دستگاه‌های موظف به خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری تا جایی که امکان دارد، مشکلات خانواده معزز شهدا و ایثارگران را حل‌وفصل کنند.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مهدی ایزدی معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ویدئوکنفرانسی به بیان نکاتی در راستای حل مشکلات ایثارگران استان قزوین پرداختند.

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز در این دیدار ویدئوکنفرانسی ضمن معرفی ایثارگران حاضر در جلسه به بیان نکاتی در مورد آنان پرداخت.

«معصومه گونجی» مادر شهید، «رضا غیاثوند» جانباز، «شیما الله یاری» فرزند جانباز متوفی، «الیاس عزیز محمدی» جانباز، «مهدی شیرزاد» فرزند شهید، «اکبر حیدرعلی» جانباز، «علی‌اکبر آقا میرزایی» جانباز، «علی‌اصغر ایوزخانی» فرزند شهید، «حمزه صابری‌فر» جانباز، «فاطمه شرفی» فرزند شهید و «محمد اصغری» فرزند شهید در این دیدار ویدئو کنفرانسی حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۱۱۲