ثبت نام خادمین شهدای راهیان نور آغاز شد
ثبت نام خادمین شهدای راهیان نور آغاز شد

ثبت نام سراسری خادمین شهدا ویژه راهیان نور غرب و شمال غرب کشور در سال 1398 آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایثار، شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور از آغاز ثبت نام خادمین شهدا ویژه راهیان نور مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب ۱۳۹۸ خبر داد.

این امر در راستای ایجاد بستر حضور خادمین افتخاری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به منظور خدمت به زائرین کوی شهیدان ویژه ایام اوج راهیان نور غرب و شمال غرب کشور است.
 
داوطلبین می‌توانند از روز هجدهم تا بیست و چهارم خرداد ۱۳۹۸ با مراجعه به سامانه مرکزی ثبت نام خادمین شهدا به نشانی www.khademin.koolebar.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کرده و پس از گذراندن مراحل گزینش و دوره‌های آموزشی به کسوت خادمی شهدا نائل شوند.

هموطنان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه انتقادات و پیشنهادات می‌توانند از طریق سامانه ملی راهیان نور به شماره ۰۹۶۳۱۳ به صورت شبانه روزی و یا سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴مرکز ارتباطات مردمی ستاد مرکزی راهیان نور کشور اقدام نمایند.

برپایه این گزارش, عملیات عظیم فرهنگی-تربیتی راهیان نور غرب کشور هر ساله همزمان با عملیات بازی دراز در استان کرمانشاه آغاز می شود و در ایان اوج آن تا پایان فصل تابستان در چهار استان آذربایجان غربی, کردستان, کرمانشاه و ایلام میزبان زائران راهیان نور است. 

انتهای پیام/