ایران هزاران سلیمانی بی نام نشان دارد
ایران هزاران سلیمانی بی نام نشان دارد

سردار شریف گفت: امنیت مردم خط قرمز سپاه و نیروهای مسلح است بنابراین همه بدانند سپاهی که از میان آن قاسم سلیمانی ها بلند شدند هزاران قاسم بی نام نشان نیز دارد بس دشمنان اشتباه نکنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ارومیه اظهار داشت: عظمت و بزرگی سردار سلیمانی محصول ارادت ایشان به حضرت زهرا (س) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است به طوری که ارادت ایشان به حضرت فاطمه زهرا (س) مثال زدنی بود.

وی حاج قاسم را ذوب در فرهنگ اهل بیت (ع) و ولایت دانست و تصریح کرد: اگر می خواهیم مکتب سردار سلیمانی را برای فرزندان و نسل جوان و آیندگان معرفی کنیم باید یکی از زاوایای مکتب وی که همان ارادت خالصانه به اهل بیت(ع) بود را بیشتر تبیین و تشریح کنیم.

وی تصریح کرد: چراکه همین مکتب حاج قاسم که برگرفته از اهل بیت (ع) و خاندان پیامبر بود به زندگی و حتی به شهادت او خیر و برکت داد.

رمضان شریف گفت: اخیرا یکی از مقامات برجسته آمریکایی در مورد سردار سلیمانی جمله ای قابل تامل با این مضمون گفتند که ما سردار سلیمانی را ترور نکردیم بخاطر اینکه در سوریه، فلسطین لبنان و افغانستان ما را شکست داد ما او را ترور کردیم چون برآورد و تحقیقات ما نشان داد که او حلقه وصل بین مردم  و نظام حاکم در ایران است و به دلیل محبوبیت که بین مردم ایران داشت اجازه تحقق نقشه و اهداف ما را که ایجاد فاصله بین مردم و نظام بود را به ما نمی داد.

سخنگوی سپاه مکتب شهید سردار سلیمانی را برای همگان درس آموز عنوان کرد و ادامه داد: امروز همه این خیر و برکتی که از کارکرد این شهید والامقام می بینیم محصول اعتماد ویژه رهبر معظم انقلاب و عنایات و پشتیبانی ایشان از حاج قاسم است.

وی در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد سردار سلیمانی به غیرقابل تحمل بودن وجود ایشان برای دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: چراکه به تعبیر معظم له منشا اثربخش بودن و الگو بودن حاج قاسم برای جوانان کشور باعث نابودی دشمنان می شود.

وی خطاب به دشمنان و آنانی که باعث شهادت سردار سلیمانی شدند اظهار داشت: وقتی شما علمدار ولایت، سرباز قهرمان ملت ایران، الگو و اسوه پاسداران انقلاب اسلامی و الگوی جریان وجه مقاومت را ترور می کنید باید منتظر عواقب آن باشید که هستید و به خوبی می دانید تربیت یافتگان حاج قاسم در نیروی قدس سپاه به فرماندهی سردار اسماعیل قاآنی که ضرباتش را چشیده و من بعد نیز لمس خواهید کرد انتقام خون این شهید والامقام را خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: اولین تاوانشان نیز خارج شدن از منطقه است و حتما این تحقق پیدا خواهد کرد همان طوری که از افغانستان مجبور به فرار شدند از سایر کشورهای منطقه نیز مجبور به فرار خواهید شد.

سردار رمضان حاج قاسم را نماینده ولی فقیه در رزم و اسوه و نمونه فرزندان ملت ایران در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: امروز آمریکای ها و صهیونست ها به شدت از الگو شدن و مکتب سردار واهمه دارند و حتی نمی توانند در فضای مجازی اظهار ارادت ملت ایران را نسبت به ایشان تحمل کنند.

وی افزود: امروز دوسال از ترور سردار می گذرد و می بینم مردم با چه شور و شعفی از او یاد و در مراسمات او حضور پیدا می کنند از این رو امیدواریم بتوانیم مکتب حاج قاسم را به خوبی معرفی کنیم تا شاهد رویش قاسم های متعدد باشیم و کشورمان و امنیت کشورمان بیمه شود بنابراین مکتب حاج قاسم فرصت مناسبی است برای کسانی که می خواهند برای فرهنگ و آینده کشور کمک کنند.

این مسئول گفت: امنیت مردم ایران خط قرمز سپاه و نیروهای مسلح است بنابراین همه بدانند سپاهی که از میان آن قاسم سلیمانی ها بلند شدند هزاران قاسم بی نام نشان نیز دارد بس دشمنان اشتباه نکنند.

انتهای پیام/