خون شهید سلیمانی روح شهامت را در رزمندگان زنده‌تر کرد
خون شهید سلیمانی روح شهامت را در رزمندگان زنده‌تر کرد

سردار تنگسیری گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی، روح شهامت و رزمندگی، شجاعت و جوانمردی در رزمندگان نیروی دریایی دمیده شد و تاکنون دشمنان زبون و ترسوی آمریکایی هر وقت قصد ورود به خلیج فارس را دارند سریعا به سمت جنوب و آب‌های کشورهای عربی حرکت می‌کنند.

دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در جوار مزار سردار سلیمانی اظهار داشت: امروز آمده‌ایم تا با فرمانده خودمان عهد ببندیم و بگوییم همان مسیری را که در آن حامی و پشتیبان ولایت و مردم بود را می‌دهیم و امروز توفیق نصیب ما شد که در کرمان حضور یابیم و ادای احترام کنیم.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی ابعاد مختلفی داشت فقط ابعاد شخصیتی‌اش نبود، بلکه مکتب حاج قاسم است که فراتر از مسانل اخلاقی است، باید مکتب حاج قاسم را زنده نگه داریم.

سردار تنگسیری افزود: مکتب سلیمانی همراه با ولایت مداری و زنده کردن جریان مقاومت بود و ما افتخار می‌کنیم به برادری مثل این شهید بزرگوار. از سال ۶۳ ما توفیق خدمت به این شخصیت را در عملیات خیبر لشکر ۴۱ ثارالله در انتقال به مناطق جنوبی مجنون داشتیم و دوستی ما از آنجا شکل گرفت.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی همان فردی بود که آنقدر در میدان نبرد اخلاص داشت که نمی‌توانستیم تشخیص بدهیم که فرمانده کیست! بعد هم که درجه سرلشکری و بالاترین مقام و مدال ذوالفقار را دریافت کرد؛ هیچ تفاوتی در برخورد و اخلاق وی ایجاد نشد. با خداوند وقتی معامله کردید اینگونه رقم می‌خورد که مردم به عشق حاج قاسم از روز شهادتش که در این مکان مقدس کنار شهدای عزیزش بدن مطهرش قرار گرفت هیچ زمانی خالی از زائر نبوده است. درگلزار شهدای کرمان افرادی هستند که در خط شکنی، عبور از موانع، اخلاص، عمل و ولایتمداری همه شاخص بودند.

این مسئول در خصوص حضور مقتدر نیروی دریای در منطقه گفت: از زمانی که حادثه هولناک ترور سردار پیش آمده است؛ خون شهید سلیمانی یک روح شهامت و رزمندگی، شجاعت و جوانمردی را در رزمندگان نیروی دریایی دمید و تا کنون دشمنان زبون و ترسوی آمریکایی هروقت قصد ورود به خلیج فارس را دارند سریعا به سمت جنوب و آب‌های کشورهای عربی حرکت می کنند.

تنگسیری متذکر شد: این نیروهای ترسو هیچ وقت نزدیک آب‌های دریای ما هم نمی‌شوند و این نشان می‌دهد که ما به عنوان شاگردان سردار سلیمانی در مقابل‌شان ایستاده‌ایم. رزمندگان ما وقتی در مقابل دشمن حاضر می‌شوند ترس را از یاد می‌برند. ما کاملا بر منطقه مسلط هستیم و اشراف کامل اطلاعاتی داریم و کل نیروهای دریای اقتدار جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داده‌ایم.

انتهای پیام/