بیانیه شبکه ملی ایثارگران به مناسبت حماسه نهم دی ماه
بیانیه شبکه ملی ایثارگران به مناسبت حماسه نهم دی ماه

فتنه ۸۸ اگرچه به بهانه تقلب در انتخابات آغاز شد، اما در ادامه فتنه گران با پشتیبانی مادی، تبلیغاتی و رسانه ای دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی بودند و در این راه…

(مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد)
مقام معظم رهبری”دامت عزه العالی”

نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیه الله العظمی الامام الخامنه ای (حفظه الله) است.

مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پوزه نامبارک فتنه را به خاک مالیدند. در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام گردید.

فتنه ۸۸ اگرچه به بهانه تقلب در انتخابات آغاز شد، اما در ادامه فتنه گران با پشتیبانی مادی، تبلیغاتی و رسانه ای دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی بودند و در این راه به مقدس ترین ارزش ها و اصول اسلامی توهین کردند.

پس از توهین به امام حسین(ع) در روز عاشورا و هتک حرمت به تمثال امام راحل، غیرت ملت ایران به جوش آمد و خروش وارثان خمینی کبیر، زمینه ساز خاموش کردن فتنه ای شدند که بزرگترین آسیب ها را به کشور وارد کرد.

نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» به عنوان یکی از ایام‌الله  ماندگار گردید. در این روز بزرگ ملت همیشه در صحنه  ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دین خدا را مأیوس و ناامید کرد.

شبکه ملی ایثارگران ضمن گرامی داشت حماسه پرشور و قیام مردمی ایران اسلامی دربرابر فتنه گران، بار دیگر به دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی هشدار می دهد، که  پیش از فراهم آوردن رسوایی های بیشتر برای خود، دست از کینه‌توزی بر علیه نظامی که بر خون شهیدان بنا شده است بر دارند.

شبکه ملی ایثارگران
دی ماه ۱۴۰۰