اقدام آمریکا در ترور شهید سلیمانی در افکارعمومی آزادمردان جهان محکوم شده است
اقدام آمریکا در ترور شهید سلیمانی در افکارعمومی آزادمردان جهان محکوم شده است

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی با اشاره به این‌که شعار‌هایی که غربی‌ها در ارتباط با حقوق بشر می‌دهند دروغی بیش نیست، گفت: آمریکا با اقدام به ترور سردار سلیمانی در افکارعمومی آزادمردان جهان محکوم شد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در ارتباط با پیگیری پرونده ترور سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در دنیا این پرونده وضعیتش روشن است؛ همگان متوجه شدند که آمریکا جنایت و اقدام به ترور کرده است.

وی تصریح کرد: شعار‌هایی که آمریکایی‌ها در ارتباط با حقوق بشر و مسائلی از این دست می‌دهند دروغی بیش نیست. با این اقدام آمریکا در افکارعمومی آزادمردان جهان محکوم شد.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در ارتباط با واکنش سازمان‌های بین‌المللی به این جنایت آمریکا عنوان کرد: ما نسبت به هرگونه رسیدگی و تصمیم‌گیری آن‌ها در این زمینه امیدی نداریم.

نماینده مردم بم در مجلس افزود: ما امیدی نداریم سازمان‌های بین‌المللی در ارتباط با موضوعی که آمریکا یک طرف قضیه آن است رأی عادلانه صادر و یا اقدامی بشردوستانه انجام دهند.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی در پایان با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی ایران نسبت به این جنایت، عنوان کرد: کشورمان نسبت به این جنایت آمریکا از طریق مراجع قانونی بین‌المللی اقداماتی را انجام داده و در حال پیگیری است، ولی ما فقط اقدامات قانونی خودمان را پیش می‌بریم آن هم از این جهت که در سطح بین‌المللی در تاریخ جهان ثبت کنیم که جنایتی افتاد و جمهوری اسلامی اقدامی را انجام داد و از آن پس دیگر سازمان‌های بین‌المللی خودشان می‌دانند که یا روسیاهی را در تاریخ به نام خودشان ثبت می‌کنند و یا مردانگی‌شان را به اثبات رسانده و پیگیر موضوع شده و حکم حقوقی و انسانی صادر می‌کنند.

انتهای پیام/ ۳۵۱