«۹ دی» نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران/ «مکتب حاج قاسم» جهانی شده است
«۹ دی» نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران/ «مکتب حاج قاسم» جهانی شده است

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه روز ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ۹ دی همچون ۲۲ بهمن در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.

حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) در جهاد تبیین پیشتاز بودند، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) شرایط جامعه را به درستی درک کردند و همه مخاطرات را به جان خریدند، اما از تبیین و روشنگری دست برنداشتند.

وی روز ۹ دی را نقطه عطفی در تاریخ ایران دانست و افزود: مردم در سال ۸۸ با مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل مقابله کردند.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) در ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام راحل فرمودند پیروزی انقلاب اسلامی محاسبات غرب و شرق را از بین برد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که انقلاب اسلامی بدون اتکا به شرق و غرب به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی برخی‌ها اعلام‌ می‌کردند که این نظام نوپا دوام نخواهد آورد و از بین خواهد رفت. انقلاب اسلامی یک ملت را از وضعیت ارباب رعیتی به آقایی رساند.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سیلی به غرب و شرق و نظام سرمایه‌داری بود، گفت: امروز برخی کشور‌ها که به دنبال فروپاشی انقلاب اسلامی هستند، جلادی می‌کنند و در قالب انسان‌دوستی و با شعار حقوق بشر، غارتگری می‌کنند.

وی افزود: دشمن در تمام این سال‌ها از تلاش برای فروپاشی انقلاب اسلامی دست برنداشته‌ است. دشمن برای شکست ملت ایران از صدام حمایت کرد، اما در هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران نشان دادند که عقب‌نشینی نخواهند کرد و صدام و حامیانش را شکست دادند.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کشور عنوان کرد: امروز دشمن، جنگ فرهنگی را به راه‌ انداخته است تا بتواند سبک زندگی و ذائقه مردم ما را تغییر دهد.

حجت‌الاسلام ادیانی با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: دشمنان با طراحی برنامه‌های ۱۰ ساله به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند؛ آن‌ها با استفاده از برخی پیاده‌شدگان از قطار انقلاب و با رمز «تقلب در انتخابات» در کشور اغتشاش ایجاد کردند.

وی گفت: دشمن با تابلوی خودی و با افرادی که به اسم یار امام، خط امامی و نخست‌وزیر انقلابی شناخته می‌شدند و با مدل انقلاب مخملی به دنبال فروپاشی انقلاب اسلامی بود.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با بیان اینکه فتنه‌گران قبل از شمارش آرا اعلام پیروزی کردند، افزود: در دوره‌های مختلف همین آقایان با همین سازوکار انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام ادیانی بیان کرد: ۹ دی را هیچ سازمانی ساماندهی نکرد و خود مردم به‌صورت خودجوش وارد میدان شدند؛ سیل حضور مردم، فتنه‌گران را با خود برد.

وی اظهار داشت: ۹ دی هم همچون ۲۲ بهمن در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد؛ این روز به‌عنوان مظهر ولایتمداری مردم در تاریخ ایران اسلامی ثبت شد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تصریح کرد: ملت ایران در شرایط مختلف به خوبی عمل کردند و این مسئولین هستند که نتوانستند آنچنان که شایسته ملت ایران است، وظایف خود را انجام دهند.

حجت‌الاسلام ادیانی با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: حاج قاسم جز افرادی بودند که سالیانه در مراسمات فرماندهان ناجا حضور پیدا می‌کردند.

وی یادآور شد: حاج قاسم بار‌ها اعلام کردند که از نیروی انتظامی (فرماندهی انتظامی) هر کاری در راستای برنامه‌های محور مقاومت خواستیم، بدون هیچ چشم‌داشتی انجام داد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تأکید کرد: امروز مکتب حاج قاسم، مکتبی جهانی است و گرامی‌داشت یاد او به منزله گرامی‌داشت فداکاری، اخلاص و ازخودگذشتگی او است.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه ما یک سازمان اداری نیستیم، گفت: ۲۰ هزار نفر خانواده فرماندهی کل انتظامی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد؛ همچنین هیچ‌کدام از برنامه‌های عقیدتی سیاسی اجباری نیست و این موضوع ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت: بیش از ۲۲ هزار نامه طی سه سال گذشته از طرف کارکنان در سایت ثبت شده است که تمامی این نامه‌ها توسط رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی دیده خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی با اشاره به اینکه بیشترین مشکل کارکنان موضوع معیشت است، افزود: امروز بخاطر مسائل معیشتی، شرمنده کارکنان هستیم. امروز هستند نیرو‌هایی در فرمانده انتظامی کشور که در طول سال آماده‌باش هستند.

حجت‌الاسلام ادیانی تأکید کرد: باید مسکن سازمانی برای کارکنان بسازیم و برای ۷۵ درصد کارکنان، خانه سازمانی داشته باشیم، اما امروز حداکثر هفت درصد خانه سازمانی داریم.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی نشست‌هایی در تمامی رده‌ها با محوریت تبیین مکتب حاج قاسم برگزار خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی اضافه کرد: همچنین دو سرود به مناسبت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت حاج قاسم تهیه شده است که از رسانه ملی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ ۲۴۱