نهم دی ماه؛ روز خلع ید دشمن و بصیرت مردم
نهم دی ماه؛ روز خلع ید دشمن و بصیرت مردم

ملت غیور ایران در ۹ دی ماه سال ۸۸ با اتحاد و یکرنگی مثال زدنی فتنه‌ی فتنه گران را دفع کردند.

نفوذ، کلیدواژه‌ای است که طی دهه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به کرات مطرح شده است. نفوذ پروژه‌ای طولانی مدت است که توسط بنگاه‌های فکری دشمن طراحی و توسط عوامل داخلی و به ظاهر دوست و موجه پیاده سازی می‌شود. اتفاقی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به اشکال مختلف اجرایی شده است.

رهبران فتنه از دانه درشت‌هایی بوده اند که مستقیما با عوامل ترور و خشونت در خارج از کشور ارتباط مستقیم داشتند. برخی از این نام‌ها که اتفاقا تا مسند وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، ریاست جمهوری و نخست وزیری نیز پیش رفته بودند، مستقیما از اسراییل دستور می‌گرفتند. در دهه‌ی شصت، زمانی که این مامورین بی جیره و مواجب شیطان در دستگاه فرهنگی کشور متصدی بودند، جلوی اکران بسیاری از فیلم‌های سینمایی با مضمون انقلاب اسلامی و دفاع مقدس (برزخیها، تاراج، باشو غریبه‌ی کوچک، رسول پسر ابوالقاسم و …) گرفته شد. کسانی که روزگاری تاب و تحمل دیدن یک فیلم سینمایی را نداشتند، در دهه‌ی هشتاد دم از دموکراسی آن هم به شیوه‌ی غربی اش میزدند.

اکثر این عوامل بیشتر نقش اجرایی برنامه‌های استکبار جهانی در ایران در عرصه‌های مختلف را ایفا می‌کردند و بعضا نقش یک ربات را داشتند که طبق برنامه ریزی عمل می‌کردند و چنانچه برنامه شان با مشکلی مواجه می‌شد در عمل لکنت زبان می‌گرفتند و دیگر قدرت سخنوری خود را از کف می‌دادند.

هدف اصلی این افراد فریب افکار عمومی و غوغا سالاری بود. نقشه‌ی فتنه‌ی ۸۸ بارزترین خیانتی بود که این غوغا سالاران هیاهو طلب و خائنان به آرمان‌های ملی کشورمان اجرایی کردند و در این راه بسیاری اقشار از جمله شخصیت‌های هنری بی ریشه و بی اصالت را فریب دادند تا در ظاهر خود را هنر دوست و موجه در انظار عمومی جلوه دهند.

آتش زدن اموال عمومی، ترویج شایعات بی اساس در فضای مجازی، پیگیری آنارشیسم، تحریک قوای مسلح، تهییج افکار عمومی از برنامه‌هایی بود با مظلوم نمایی شخصی که سال‌ها نخست وزیر این کشور بود، پیاده سازی شد.

در این میان نقش رسانه‌های فارسی زبان وابسته به مستکبرین را نباید نادیده انگاشت. صدای آمریکا و بی بی سی در وارونه جلوه دادن اخبار مربوط به حوادث بعد از انتخابات نقشی اساسی داشتند. البته رسانه‌های داخلی سعی داشتند تا با ارائه‌ی برنامه‌های پرمخاطب در عرصه‌های رادیویی و تلویزیونی ما به ازای حقیقی آنچه در رسانه‌های برون مرزی وارونه جلوه داده می‌شد را ارائه دهند.

اینکه چقدر رسانه‌های داخلی در نیل به این هدف موفق بودند و اینکه آیا اساسا تلاش‌هایی که انجام شد صرفا جهت رفع تکلیف یا جانب داری از یک جناح سیاسی خاص بود یا به مصلحت عمومی کشور بوده است، مستلزم واکاوی و بررسی‌های عمیق و مجالی دیگر است.

سرانجام ملت غیور ایران در ۹ دی ماه سال ۸۸ با اتحاد و یکرنگی مثال زدنی فتنه‌ی فتنه گران را دفع کردند، اما نباید فراموش کرد که دشمنان ایران عزیز هرگز دست از تلاش برنخواهند داشت و البته ملت ایران نیز با هوشیاری هر چه تمامتر کید و مکر دشمنان این آب و خاک را به خودشان باز خواهند گرداند.

کما اینکه در طول سالیان پر افخار حماسه و جهاد دفاع مقدس چنین کردند. ملت ایران در برهه‌های مختلف تاریخی نشان دادند هرگز فریب ظواهر امور را نمی‌خورند و بالاخره روزی خواهد رسید که برای ابدیت دست شیاطین را نه تنها از این سرزمین اهورایی خلع ید می‌کنند بلکه سایردشمنان انسان و انسانیت (از جمله اسراییل) را از نقشه‌ی جغرافیای عالم محو خواهند کرد.

علی عبدالصمدی

انتهای پیام/ ۱۳۳