شهید سلیمانی صدای رسای همه مظلومان جهان بود
شهید سلیمانی صدای رسای همه مظلومان جهان بود

«ساعدی» از شهید سلیمانی به‌عنوان صدای رسای همه مظلومان جهان یاد کرد و گفت: حاج قاسم به‌معنای واقعی، مدافع نظام و ارزش‌های اسلامی بر حسب شریعت دینی و احساس مسئولیت در برابر هم‌نوعان بود.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در ارتباط با ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: ایشان از بعد مسائل نظامی و سیاسی یک نابغه بود که فقدانش بر همه کشورهای اسلامی تأثیر گذاشت.

وی با اشاره به این مطلب که حاج قاسم یکی از افتخارات دنیای اسلام است، عنوان کرد: او فردی نیست که تنها در درون مرزهای خودمان بتوانیم او را بشناسیم. شهید سلیمانی با توجه به توانمندی‌هایش هم عرصه سیاست و دیپلماسی و هم در عرصه نظامی توانست تمامی کشورهای مرتجع را بر سرجایشان بنشاند و همه آنها اعتراف کردند که همه نقشه‌هایشان توسط ایشان نقش بر آب می‌شد.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس تصریح کرد: به‌واسطه چنین عملکردی دشمنان آمدند و ایشان را به شهادت رساندند. می‌توان گفت شهید سلیمانی ابرمردی بود که نقشه دشمنان را پیش‌بینی می‌کرد و مقاصد آنها را پیشاپیش تحلیل می‌کرد.

ساعدی با بیان این‌که تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های سردار سلیمانی همواره در دستور کار محور مقاومت قرار می‌داد، گفت: زمانی‌که دشمنان نتوانستند قدمی را در راستای اهدافشان بردارند چاره‌ای جز حذف این مرد بزرگ و به شهادت رساندنش نداشتند.

وی افزود: فعالیت‌های شهید سلیمانی توانست کشورهای دنیای اسلام را به هم نزدیک کرده و حس برادری و مسئولیت اجتماعی را بین دنیای اسلام، ملت‌ها، نخبگان و آزادی‌خواهان ایجاد کند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس در پایان با اشاره به این‌که شهید سلیمانی راه امام را طی کرد، اظهار داشت: او را باید به‌معنای واقعی مدافع نظام و ارزش‌های اسلامی بر حسب شریعت دینی و احساس مسئولیت در برابر هم‌نوعان دانست. حاج قاسم صدای رسای همه مظلومان جهان بود.

انتهای پیام/ ۳۵۱