انتشار اسناد و مدارک قرارگاه سری نصرت پس از ۳۲ سال در خوزستان
انتشار اسناد و مدارک قرارگاه سری نصرت پس از ۳۲ سال در خوزستان

«علوی» از انتشار اسناد و مدارک قرارگاه سری نصرت پس از ۳۲ سال خبر داد و گفت: تعداد ۲ هزار و ۸۷۳ سند در قالب ۲۰ مجلد از اسناد و مدارک مربوط به فعالیت‌های قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها جمع آوری و تدوین شده‌اند.

 «جمیل علوی یکتا» مدیر اسناد و مدارک دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای اداری دفاع مقدس از انتشار اسناد و مدارک قرارگاه سری نصرت پس از ۳۲ سال خبر داد و اظهار داشت: تعداد ۲ هزار و ۸۷۳ سند در قالب ۲۰ مجلد از اسناد و مدارک مربوط به فعالیت‌های قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها جمع آوری و تدوین شده‌اند.

وی افزود: این اسناد و مدارک محرمانه که اکنون از حیطه‌بندی طبقاتی خارج شده‌اند از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردارند چون حاوی گزارشات شناسایی و مکاتبات محرمانه‌ای بودند.

علوی یکتا گفت: با مشاهده این اسناد به گوشه‌ای از عظمت و جانفشانی رزمندگان و فرماندهان قرارگاه سری نصرت و از جمله سردار شهید «علی هاشمی» پی بردیم و نیاز است که نسل جوان ما هم به این همه ایثار و فداکاری محرمانه سربازان گمنام امام زمان (عج) آگاه شوند و بدانند که لایه‌های پنهانی جنگ هم از چه حساسیت‌ها و تدابیری برخوردار بوده است.

انتهای پیام/