۲ عنوان نمایشنامه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد
۲ عنوان نمایشنامه دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

سرهنگ «آسمند» از چاپ و انتشار ۲ عنوان نمایشنامه دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از انتشار ۲ عنوان نمایشنامه دفاع مقدس در این استان خبر داد و اظهار داشت: این کتاب‌ها در سال جاری با حمایت مدیریت هنری و امور سینمایی این اداره‌کل به چاپ رسیده است.

وی افزود: کتاب «ویر» نوشته «سیمین غلامی ورنامخواستی» از کتاب‌های نمایشنامه‌ای است که در شش ماهه نخست سال جاری با حمایت این اداره‌کل و توسط انتشارات آناپنا به چاپ رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب «این چندمین باره که می‌ری جنگ» عنوان دیگر نمایشنامه‌ای است که توسط «عباسعلی روشنک» به رشته تحریر درآمده و در شش ماهه دوم سال جاری با حمایت این اداره‌کل و توسط انتشارات آناپنا به چاپ رسیده است.

آسمند خاطرنشان کرد: علاوه بر این، نمایشنامه دیگری با عنوان «یک روایت از چند روایت عباس» نوشته «اورنگ نارکی» نیز در دست چاپ قرار دارد که در آینده‌ای نزدیک توسط انتشارات صریر به بازار نشر عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چاپ و نشر ۶۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در سال جاری در دستورکار قرار گرفته است، متذکر شد: این کتاب‌ها در قالب‌های خاطره، زندگینامه، پژوهش، تاریخ شفاهی، اسناد، شعر، داستان، نمایشنامه و غیره چاپ و در دسترس علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/