نمایشگاه‌های مجازی کتاب به صورت مستمر برگزار شود
نمایشگاه‌های مجازی کتاب به صورت مستمر برگزار شود

رضایی گفت: ضروری است که برگزاری نمایشگاه‌های مجازی کتاب را به صورت دائمی و چرخشی در طول سال داشته باشیم و حتی بعد از کرونا نیز شاهد برگزاری نمایشگاه‌های مجازی کتاب استانی باشیم.

«حسن رضایی» مدیر انتشارات آراد کتاب، ناشر کتاب‌های بورس و بازار‌های مالی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با مثبت ارزیابی کردن برگزاری نمایشگاه‌های مجازی کتاب، اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه‌ها حرکت خوب و مثبتی است که از سال گذشته آغاز شد و امسال نیز با نمایشگاه‌های استانی ادامه دارد که می‌تواند برای اهالی نشر بسیار خوب باشد.

وی افزود: اگر نمایشگاه‌های استانی ادامه‌دار باشد می‌تواند برای مخاطبان و ناشران بسیار خوب باشد،، زیرا برای ناشران دیگر هزینه‌های رفت و آمد و اسکان را ندارد.

مدیر انتشارات آراد کتاب با بیان اینکه کتاب با کمترین هزینه در نمایشگاه‌های مجازی کتاب به دست مخاطب ناشران می‌رسد، عنوان کرد: مخاطبان نیز می‌توانند بدون پرداخت هزینه ارسال، با حوصله و در محیط منزل یا محل کار، کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند. در این میان زیرساخت‌های سایت نمایشگاه‌های مجازی کتاب باید تقویت شود.

این ناشر با اشاره به ضرورت استمرار نمایشگاه‌های مجازی کتاب، اظهار کرد: خوب است که برگزاری این نمایشگاه‌ها را به صورت دائمی و چرخشی در طول سال داشته باشیم و بعد از کرونا نیز شاهد برگزاری نمایشگاه‌های مجازی کتاب استانی باشیم.

رضایی در پایان سخنان خود گفت: حتی می‌توان زمان نمایشگاه‌های مجازی کتاب را از یک هفته به دو هفته افزایش داد، اما در این میان باید به بحث تبلیغات و اطلاع‌رسانی محیطی و شهری دقت کرد تا مردم استان‌های مختلف از برگزاری آن مطلع شوند.

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان) از بیستم آذر آغاز شده و تا بیست‌وششم آذر ١٤٠٠ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان اصفهانی برای بازید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۱۲۱