حوزه دفاع مقدس باید در راس منظومه فرهنگی کشور قرار بگیرد
حوزه دفاع مقدس باید در راس منظومه فرهنگی کشور قرار بگیرد

از اهواز، سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در جلسه شورای اداری دفاع مقدس شرکت کرد. وی خدمت در حوزه دفاع مقدس را یک موهبت دانست و اظهار داشت: نسل ما باید به خود ببالد که در این مقطع […]

از اهواز، سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در جلسه شورای اداری دفاع مقدس شرکت کرد.

وی خدمت در حوزه دفاع مقدس را یک موهبت دانست و اظهار داشت: نسل ما باید به خود ببالد که در این مقطع افتخار این را یافته که به عنوان خادم عرصه جهاد، ایثار و شهادت به جامعه و کشور در حال خدمت است.

سردار ادیبی گفت: بهترین مسیر برای رسیدن به سعادت جامعه بهره بردن از ارزش‌ها و معنویتی است که در دل فرهنگ دفاع مقدس نهادینه شده است. دفاع مقدس یعنی ترویج مکتب ایثار، جهاد و شهادت که بالاترین فضایل انسانی هستند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور متذکر شد: مظهر و چکیده همه فضائل، شهادت است. در خیلی از کشورهای دنیا برای ساختن قهرمان‌های خود که پوشالی هستند، هزینه زیادی می کنند اما در مملکت ما و در همین خوزستان صدها و هزاران قهرمان بی بدیل وجود دارند که شاید بی هیچ هزینه‌ای، نتوانستیم آنگونه که باید و شاید آنها را معرفی کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس به عنوان متولی فرهنگ ارزش‌ها باید در راس منظومه فرهنگی کشور قرار بگیرد و اگر چنین نیست باید به این سمت حرکت کنیم. حوزه فرهنگی دفاع مقدس نقطه پایانی ندارد و باید مثل رود در دل جامعه جاری شود و تاثیر بگذارد.

انتهای پیام/