بسیج و قدرت بازدارندگی
بسیج و قدرت بازدارندگی

ملت بسیجى ایران، با توکل به خداوند متعال و اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون دژى مستحکم در مقابل زیاده‌خواهى‌هاى آمریکا و ایادی آن ایستاده و این قدرت عظیم که ریشه معنایى و معنوى دارد به‌عنوان عاملی بازدارنده موجب شده تا هیچ قدرتى جرأت دست‌درازی به کشورمان را نداشته باشد.

 سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، بسیج از یادگارهاى ماندگار و بی‌بدیل امام راحل عظیم‌الشأن است که برکات آن در طول زمان، خود را نشان می‌دهد.

بسیج، توان بالقوه نظام است و ملت بسیجى ایران به‌عنوان ید واحد، با توکل به خداوند متعال و اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون دژى مستحکم در مقابل زیاده‌خواهى‌هاى آمریکا و ایادی غربی و عربی آن ایستاده است و این قدرت عظیم که ریشه معنایى و معنوى دارد عاملی بازدارنده است که باعث شده است هیچ قدرتى جرأت دست‌درازی به کشورمان را نداشته باشد.

در سایه بسیج، امروز کشورمان بزرگ‌ترین قدرت دفاعى و سازندگى را داراست و امید می‌رود این ظرفیت بالاى انسانى و معنوى بتواند ضمن تقویت بنیه دفاعى و امنیتی کشور، در عرصه‌های فرهنگى و سازندگى و نیز رفع مشکلات اقتصادی بکار رود.

تعبیر حضرت امام خمینی (ره) این است که «اگر در کشوری نوای خوش تفکر بسیجی طنین‌انداز بشود، چنین کشوری در مقابل جهانخواران بیمه می‌شود». اکنون ما در حوزه‌های مختلف توانستیم دست رد بر سینه جهانخواران بزنیم.

بسیج مردمی به‌عنوان یکی از آموزه‌های مکتب اسلام و پیروی از ولایت فقیه و گفتمان انقلاب اسلامی برای بشریت و نجات ملل تحت استیلای سلطه‌گران و سلطه‌پذیران، امروز نقش و کارایی تعیین‌کننده خود را در صحنه‌های مقابله با تروریست‌های تکفیری به منصه‌ی ظهور رسانیده است.

شایسته است در این هفته بطور ویژه بسیجیان متقى و متکى به اسلام و نظام را ستود و یاد شهداى جاودانه بسیج را زنده نگه داشت و براى توفیقات الهى بسیج در دستیابی به اهداف عالیه نظام دست به دعا برداشت.

مرزبانی خراسان رضوی با تبریک هفته بسیج به بسیجیان ولایتمدار و غیرتمند، از حماسه‌آفرینی آنان و خانواده شهدای معظم بسیج که در دوران دفاع مقدس با بذل جان، نهال انقلاب را آبیاری کردند، تجلیل و برای این استوانه‌های نظام در پیشبرد اهداف کشور آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

انتهای پیام/