ما از مرگ نمی‌ترسیم/ اجازه نمی‌دهیم تکفیری‌های پلید به نیت شیطانی خود دست پیدا کنند
ما از مرگ نمی‌ترسیم/ اجازه نمی‌دهیم تکفیری‌های پلید به نیت شیطانی خود دست پیدا کنند

شهید محمد مرادی گفت: ما از مردن نمی‌هراسیم و اجازه نمی‌دهیم تکفیری‌های پلید به نیت شیطانی خود دست پیدا کنند، همانطور که مولایمان علی(ع) آنها را در خوارج ریشه‌کن کرد.

شهید محمد مرادی متولد ۲۷ شهریور سال ۱۳۵۹ در شهررضا اصفهان است. هنگامی که داعش شروع به پیشروی و هتک حرمت به حرم حضرت زینب(س) کرد در لباس سپاه پاسداران عازم سوریه شد. در نهایت در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ در ممنطقه ۱۲۰ سوریه به شهادت رسید.
آنچه در پی می‌آید متن وصیت‌نامه شهید محمد مرادی است:
خدا را شاکرم که به این بنده رحم نمود و مورد لطف و عنایت خود قرار داد و این موقعیت را فراهم نمود تا من به وظیفه خود عمل کنم. حالا که ائمه اطهار(ع) و حضرت زینب(س) مرا برای دفاع از حریم اهل بیت پذیرفته‌اند و من به چنین افتخاری نائل شده‌ام با تمام وجود و مشتاقانه آماده‌ام تا جان ناقابل خود را فدای آنها کنم. خدا را شکر می‌کنم که عشق علی(ع) و ائمه اطهار را در وجود من قرار داد و چنین نعمت بزرگی را به من عطا نمود. دوستان و همکاران باید شاکر چنین نعمتی باشیم که ما را در چنین کشوری قرار داد که از هر نظر ممتاز باشیم.
اگر می‌خواهید این امنیت و ثبات برقرار باشد باید گوش به فرمان ولی فقیه خود یعنی امام خامنه‌ای باشیم و با تمام وجود از ایشان حمایت کنیم و با تمام توان در مقابل استکبار جهانی به خصوص آمریکا و اسرائیل بایستیم و زیر بار ظلم و زیاده‌خواهی آنان نرویم ما شیعه علی(ع) هستیم و غیرت داریم نباید بگذاریم هرگز کشورمان بازیچه دست آنان قرار گیرد، مکتب ما مکتب امام حسین (ع) است و ما وارث و فرزندان نسل عاشوراییم و باید یاور مظلومان در هر کجای دنیا باشیم ما فریاد آزادی‌خواهی را سر می‌دهیم و هرجا مظلومی به کمک احتیاج داشت به کمک او می‌شتابیم.
ما از مردن نمی‌هراسیم و اجازه نمی‌دهیم تکفیری‌های پلید به نیت شیطانی خود دست پیدا کنند، همانطور که مولایمان علی(ع) آنها را در خوارج ریشه‌کن کرد، با امید خدا و صاحب و آقایمان امام زمان(عج) نسلشان را از روی زمین ریشه کن خواهیم کرد و آخرین دعایم. اللهم عجل لولیک الفرج

مرجع: کتاب وصیت‌نامه شهدای مدافع حرم(دفتر اول)