هنرمندان بسیجی پرچم‌دار فرهنگ و هنر در گام دوم انقلاب هستند
هنرمندان بسیجی پرچم‌دار فرهنگ و هنر در گام دوم انقلاب هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج یک تشکیلات مردمی است که میدان‌دار و علمدار حرکت‌های انقلابی است و در گام دوم باید پرچم‌دار باشد و هنرمندان بسیجی پرچم‌دار فرهنگ و هنر در گام دوم هستند.

نشست هم‌اندیشی هنرمندان بسیجی عضو انجمن‌های هنری و ادبی بسیج هنرمندان و چهره‌های هنر انقلاب اسلامی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی برگزار شد.

در ابتدای این دیدار جمیری مسئول سازمان بسیج هنرمندان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ۲۰۰۰ شهید هنرمند، هدف از برگزاری نشست فوق را هم‌اندیشی در خصوص چگونگی نقش آفرینی تخصصی هنرمندان بسیجی در تحقق حکمرانی فرهنگی در گام دوم انقلاب دانست.

وی ویژگی بسیج را در قدرت پیش‌برندگی و بسیج‌کنندگی و به‌عنوان عنصر فعال و پیشران در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و … دانستند و آمادگی این مجموعه را در سراسر کشور در جهت عملی کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب و کمک به تشکیل دولت اسلامی اعلام کرد.

در ادامه برخی از چهره‌های فرهنگی و عضو انجمن‌های هنری و ادبی بسیج هنرمندان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند. آقایان رضا اسماعیلی (شاعر و پژوهشگر)، جمشید جم (خواننده، موسیقی‌دان)، کمال‌الدین شاهرخ (عکاس)، رحیم مخدومی (نویسنده)، کوروش زارعی (بازیگر و کارگردان) به مواردی مانند تشکیل جبهه مقاومت هنر اسلامی، گسترش سیره عملی رهبر انقلاب، حمایت از جریان بسیجی و انقلابی هنر در کشور اشاره کردند.

در پایان سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، تداوم برگزاری چنین جلساتی را با اصحاب هنر و فرهنگ ضروری دانستند و اعلام آمادگی کردند که این جلسات ادامه یابد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مردم سالاری در فرهنگ و هنر، به نقش و جایگاه هنرمندان بسیجی و تشکیلات بسیج هنرمندان به شناخت ظرفیت‌های موجود این عرصه اشاره کرد و گفت: بسیج یک تشکیلات مردمی است که میدان‌دار و علمدار حرکت‌های انقلابی است و در گام دوم انقلاب باید پرچم‌دار باشد و هنرمندان بسیجی پرچم‌دار فرهنگ و هنر در گام دوم انقلاب هستند.

انتهای پیام/۱۲۰