انقلاب اسلامی شخصیت‌هایی را ساخت که در دنیا کم‌نظیر بودند
انقلاب اسلامی شخصیت‌هایی را ساخت که در دنیا کم‌نظیر بودند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در آیین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت با بیان این‌که انقلاب اسلامی شخصیت‌هایی را ساخت که در دنیا کم‌نظیر بودند، گفت: انقلاب اسلامی امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها را تربیت کرد؛ لذا ما یک ملت ثروتمندی هستیم.

آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امروز (سه‌شنبه) در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان که در راستای همایش ملی تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد، از شهدای دفاع مقدس به‌عنوان ارزش‌های بالقوه انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس اقتدار ملت ایران و از یوم‌الله است.

وی با اشاره به حرکت امام خمینی (ره) برای تشکیل حکومت اسلامی، گفت: مهم‌ترین کار امام (ره) این بود که جهت فکری را عوض و دنیا را متأثر از فکر اسلامی کرد؛ لذا می‌بینیم این حرکت امام خمینی (ره) در مسلمانان امروز متجلی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: امام فرمودند که دنیا از اسلام سیلی خورده و ما باید این موارد را برجسته کنیم؛ زیرا فکر اسلام کارایی و توانمندی دارد.

وی تأکید کرد: باید به آیندگان بگوئیم که امام آمد و افکار را عوض کرد، انقلاب اسلامی شخصیت‌هایی را ساخت که در دنیا کم‌نظیر بودند، انقلاب اسلامی امثال حاج قاسم سلیمانی‌ها را تربیت کرد؛ لذا ما یک ملت ثروتمندی هستیم و سعی همه ما باید این باشد که فضا را آماده‌سازی و تربیت کنیم.

آیت‌الله علما تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره توصیه می‌فرمایند که ما سبک زندگی ایرانی اسلامی را مدیریت کنیم و نگذاریم دیگران برای ما الگوی زندگی ترسیم کنند؛ زیرا سبک زندگی ایرانی اسلامی، دنیا و آخرت ما را تضمین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همواره باید آماده برای کار و حرکت باشیم و ایستایی را کنار بگذاریم؛ زیرا امام خمینی (ره) وقتی حکومت اسلامی تشکیل داد، ۸۰ سال سن داشت؛ اما آنچنان قدرتی از اسلام گرفته بود که اصلا بازنشستگی برای ایشان معنایی نداشت.

انتهای پیام/