کتاب «۳۰ پرسش، ۳۰ پاسخ» در قم تجدید چاپ شد
کتاب «۳۰ پرسش، ۳۰ پاسخ» در قم تجدید چاپ شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، کتاب «۳۰ پرسش، ۳۰ پاسخ» با محوریت پاسخ به سؤالات و شبهات نسل جوان در مورد دفاع مقدس زیر نظر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم تجدید چاپ شد. در این کتاب سؤالات و موضوعاتی چون ریشه‌ها و زمینه‌های آغاز جنگ تحمیلی، چرایی […]

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، کتاب «۳۰ پرسش، ۳۰ پاسخ» با محوریت پاسخ به سؤالات و شبهات نسل جوان در مورد دفاع مقدس زیر نظر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم تجدید چاپ شد.

در این کتاب سؤالات و موضوعاتی چون ریشه‌ها و زمینه‌های آغاز جنگ تحمیلی، چرایی نامیدن جنگ به عنوان “دفاع مقدس”، علل طولانی شدن جنگ، دستاوردهای جنگ و نقش منافقین، بسیج، روحانیت و زنان در دفاع مقدس، زمینه‌های پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و همچنین بررسی نقش عقلانیت در جنگ به‌صورت مستند مورد بررسی و واکاوی قرار گرفته است.

کتاب “۳۰ پرسش، ۳۰ پاسخ” توسط سید مهدی هاشمی سینقانی تالیف شده و برای پنجمین بار توسط انتشارات هدی و زیر نظر معاونت تحقیقات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، تجدید چاپ شد.

این کتاب در مدت کوتاه پس از تالیف و انتشار، مورد تقاضا و مطالعه جمع کثیری از مبلغین، راویان، جوانان علاقه‌مند، زائران اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی، مراکز آموزشی، پژوهشی و پژوهشگران دفاع مقدس و… قرار گرفت.

یادآور می‌شود، هاشمی سینقانی، کارشناس ارشد جغرافیای سیاسی و استاد دانشگاه و از رزمندگان لشکر ۲۷ حضرت رسول(ص) و لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) است که سال ۶۲ در عملیات خیبر بر اثر برخورد با مین و قطع عضو، به درجه رفیع جانبازی نائل شد.