کتاب «نوزده، صفر، چهار»؛ سرگذشت شهید مجید زادبود
کتاب «نوزده، صفر، چهار»؛ سرگذشت شهید مجید زادبود

کتاب نوزده، صفر، چهار؛ زندگینامه سردار شهید مجید زادبود؛ از فرماندهان واحد اطلاعات – عملیات لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) به قلم احساس احمدی‌خاوه، توسط انتشارات نشر بیست و هفت منتشر شده است. در این کتاب شانزده روایت از دوستان، فرماندهان و همرزمان شهید زادبود با عناوینی همچون مجید خمپاره، شیخ محمود، یک شب، شناسایی، رمل […]

کتاب نوزده، صفر، چهار؛ زندگینامه سردار شهید مجید زادبود؛ از فرماندهان واحد اطلاعات – عملیات لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) به قلم احساس احمدی‌خاوه، توسط انتشارات نشر بیست و هفت منتشر شده است.

در این کتاب شانزده روایت از دوستان، فرماندهان و همرزمان شهید زادبود با عناوینی همچون مجید خمپاره، شیخ محمود، یک شب، شناسایی، رمل و جای پا، شناسایی جاده‌العماره، روز از نو، روزی از نو، صخره، ارتفاع، مهتاب، بمبوی کج کلاه‌خان، عموحسن، قرکمر، رمضان بمو، آخرین‌ شناسایی‌های بمو، روزهای تلخ، کانی مانگا، کنگرک، بعد از والفجر ۴ منتشر شده است.

در بخش دیگری از این کتاب وصیت‌نامه شهید منتشر شده که در بخشی از این وصیت‌نامه آمده است: بر طبق روایاتی که گفته شده، هر مسلمانی باید وصیت‌نامه داشته باشد، این بنده‌ی گنه‌کار نیز اگر خداوند تبارک و تعالی قبول کند، به خاطر پایداری و رشد اسلام راستین به این جبهه‌ها آمده‌ام. این چندمین و شاید آخرین وصیت‌نامه‌ایست که می‌نویسم.

در بخشی از این کتاب نوشته شده است: بیش‌تر از چهارماه بود که روی بمبو کار می‌کرد. در این چهارپنج ماه، مجید به این نتیجه رسیده بود که آنجا برای عملیات مناسب نیست، اما از طرفی هم نمی‌توانست از آن دل بکند و برود. بعد از آن‌همه خشونتی که از بمبو دیده بود، بمبو تازه داشت روی خودش نشان می‌داد. تازه با او انس گرفته بود. آخر مجید هم مثل بمبو بود؛ سرسخت، تنها، تودار و ساکت…

کتاب «نوزده، صفر، چهار»؛ سرگذشت‌نامه سردار شهید مجید زادبود به قلم احسان احمدی‌خاوه، در شمارگان سه هزار جلد و با بهای ۱۲ هزار تومان منتشر شده است. همچنین شمسا سبزیان و مجید محمدولی از محققان این کتاب به شمار می‌روند.

انتهای پیام