نمایش تصاویر شهدای غزه در «محفل امام حسنی‌ها»
نمایش تصاویر شهدای غزه در «محفل امام حسنی‌ها»

بنابر این گزارش، اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و با برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع همراه خواهد بود؛ همچنین به‌منظور پذیرایی از شرکت‌کنندگان در این مراسم، ۱۵۰ هزار بسته اطعام افطار تدارک دیده شده است.

تصویر ۶۰۰ شهید غزه از میان بیش از ۳۰ هزار شهید منتشر شده است تا مهمانان محفل امام حسنی‌ها این تصاویر را به همراه داشته باشند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایثارپرس، بیش از شش ماه از آغاز جنایات رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه می‌گذرد و در این اقدامات وحشیانه تاکنون بیش از ۳۳ هزار نفر شهید شده‌اند و هزاران خانواده فرزندان، همسران و سایر اعضای خانواده خود را از دست داده‌اند.

از سوی دیگر امروز در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی محفل بزرگ امام حسنی‌ها برگزار می‌شود که در آن بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم تهران حضور خواهند داشت.

مسؤولان برگزاری این مراسم در ایده‌ای زیبا از شرکت‌کنندگان در این مراسم بزرگ خواسته‌اند تا هرکدام تصویر یکی از شهدای غزه را در روی گوشی تلفن همراه خود داشته و به نمایش بگذارند.

تصاویر  ۶۰۰ شهید جنگ غزه را می توانید در  اینجا ببینید.

بنابراین گزارش، اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها امروز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و با برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع همراه خواهد بود؛ همچنین به‌منظور پذیرایی از شرکت‌کنندگان در این مراسم، ۱۵۰ هزار بسته اطعام افطار تدارک دیده شده است.

 

  • نویسنده : شفیق فکه، شبکه ایثار
  • منبع خبر : دفاع پرس