رئیس بسیج مستضعفین: کنگره ۹۲ هزار «شهید بسیجی» برگزار می‌شود
رئیس بسیج مستضعفین: کنگره ۹۲ هزار «شهید بسیجی» برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به‌منظور پاسداشت یاد و نام شهدای بسیجی، کنگره 92 هزار شهید بسیجی کشور در سال جاری برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری ایثارپرس ، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در جمع فرماندهان نواحی بسیج استان بوشهر بابیان اینکه بسیج یک نیروی مردمی و مظهر مردم‌سالاری دینی است، گفت: بسیج یک الگوی انقلابی متفاوت از سایر انقلاب‌ها در سطح جهان است و امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی این نهال را با دستان مبارک خود در این سرزمین غرس کردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: بیشترین دلیل دشمنی استکبار جهانی با بسیج به دلیل خدمت‌گزاری این نهاد مردمی و انقلابی به مردم است و هرچقدر که به محبوبیت بسیج و سپاه افزوده می‌شود، دشمنی استکبار جهانی با این نهادهای ارزشی، افزایش پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه در سیل اخیر بسیجیان، گروه‌های جهادی و طلبه‌های بسیجی به کمک مردم شتافتند و خانه‌هایشان را پاک‌سازی نمودند، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم دشمن عرصه را برای ملت ایران تنگ کند و بسیج این توانایی را دارد که امید را در دل مردم زنده نگه دارد.
سلیمانی عنوان کرد: بسیج باید به نفع مردم حرکت کند و ما نسبت به مردم احساس مسؤولیت می‌نماییم و در همه مشکلات به‌عنوان خدمتگزار باید پیشرو باشیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم مسؤولیت بنده برافزایش گروه‌های جهادی و حضور سازمان‌یافته‌تر جوانان و نوجوانان در عرصه‌های انقلابی و بسیج تأکید کرده‌اند و ما باید برای اعتلای بسیج در فعال کردن پایگاه‌های بسیج جهت خدمت به مردم تلاش بیشتری کنیم.
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه همه مردم ما اعم از شیعه و سنی بسیجی هستند، خاطرنشان کرد: به‌منظور پاسداشت یاد و نام شهدای بسیجی، کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی کشور در سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

  • نویسنده : زینب 135
  • منبع خبر : فارس