پرداخت ۱۳۶۵ میلیارد تومان وام به ایثارگران در سال ۹۷
پرداخت ۱۳۶۵ میلیارد تومان وام به ایثارگران در سال ۹۷

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد گفت: در سال ۹۷ حدود یک هزار میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان پرداختی وام‌های ما به جامعه ایثارگری بوده است.

به گزارش ایثارپرس، مجمع سالیانه صندوق قرض الحسنه شاهد صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کاویانی راد رئیس هیئت امناء، اسلام کریمی مدیرعامل و دیگر اعضا هیئت امنا و هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.

کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد گفت: صاحبان اصلی صندوق خانواده شهدا و ایثارگران هستند و تمام تلاش ما برای این است که با ارائه تسهیلات قرض الحسنه به عنوان بازوی بنیاد شهید خدمتگزار جامعه ایثارگری باشیم.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد افزود: با توجه به شرایط کنونی و اقدامات انجام شده، مجوز فعالیت صندوق قرض الحسنه شاهد در تاریخ ۹۷/۱۱/۱۷ توسط بانک مرکزی برای دو سال دیگر تمدید شد. ضمن اینکه درخواستی مبنی بر افزایش مبلغ وام‌ها از ۱۵ به ۲۵ میلیون تومان داشتیم که در حال حاضر با مجوز بانک مرکزی سقف وام‌های ما ۲۰ میلیون تومان است.

وی بیان کرد: ما بعد از هر پرداخت به خانواده‌ها، به محض اعلام بانک پیامکی مبنی بر ارائه خدمت ارسال می‌کنیم تا نظر اعضاء خود را از کیفیت ارائه شده بدانیم.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد افزود: بر اساس ابلاغ ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران سند چشم‌انداز ۳، ۵ و ۱۰ ساله صندوق تدوین شده و ما در حال حاضر حدود ۴۴۵ هزار نفر عضو فعال داریم.

وی با اشاره به تعداد وام‌های پرداختی در ۲۰ سال گذشته بیان کرد: در سال ۹۷ حدود یک هزار میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان پرداختی وام‌های ما به جامعه ایثارگری بوده است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با اشاره به تسهیلات پرداختی این صندوق به ایثارگران آسیب دیده در حادثه سیل سال ۹۸ گفت: در سال ۹۸ حدود ۱۰۴ میلیارد تومان به ۷ استان سیل زده پرداخت داشتیم که این روند تا پایان تیرماه ادامه خواهد داشت و بر اساس گزارش‌های دریافتی از ستاد مدیریت بحران استان‌ها عمل خواهیم کرد.

  • منبع خبر : مهر