پیام تسلیت سردار شریفی در پی درگذشت والدین شهیدان مرادی و فصیحی آذر
پیام تسلیت سردار شریفی در پی درگذشت والدین شهیدان مرادی و فصیحی آذر

سردار ابوالقاسم شریفی رئیس اداره ایثارگران کل سپاه در پیام های جداگانه ای درگذشت پدر سردار شهید حسین مرادی و مادر شهید حسین فصیحی آذر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایثار، سردار ابوالقاسم شریفی رئیس اداره ایثارگران کل سپاه با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت «حاج مرادعلی مرادی » پدر سردار شهید حسین مرادی و «حاجیه خانم رحیمه وطن پور اصل » مادر شهید حسین فصیحی آذر را تسلیت گفت. پیام تسلیت سردار شریفی به این شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم گرانقدر سردار شهید «مرادی»

سلامٌ علیکم
پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری هستند.

مرحوم «حاج مرادعلی مرادی»  پدر سردار شهید سرافراز «حسین مرادی» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.

سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی
رئیس اداره ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهید گرانقدر « فصیحی آذر »
سلام علیکم
در مکتب صبر زینب (سلام‌الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است. ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری برای جمله مادران معزز شهداست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم « حاجیه خانم رحیمه وطن پور اصل » مادر بزرگوار شهید حسین فصیحی آذر را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از نظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم. امید که به فضل الهی در جوار فرزند شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.

سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی
رئیس اداره ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/