پیام تبریک سردار شریفی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
پیام تبریک سردار شریفی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

رئیس اداره ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایثار، سردارابوالقاسم شریفی مسئول اداره ایثارگران کل سپاه پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمن الرحیم
“اللَّهُمَّ أَهْلَ الْکِبْرِیَاءِ وَ الْعَظَمَهِ” خدایا اى اهل بزرگى و عظمت
سلام علیکم
اینک عید فطر عید رهایی از بند معاصی و شکرگزاری به درگاه احدیت از راه می‌رسد و نوید یک ماه بندگی و عبادت خالصانه به درگاه پروردگار را با خود به همراه می آورد. این همان عید فرخنده ای است که در آن بر طبق فرمان الهی پاداش و عیدانه خداوند متعال به شکرانه یک ماه عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان به بندگان عطا می شود. البته عید فطر، عید پایان یافتن رمضان نیست، عید بر آمدن انسانی نو از خاکستر‌های خویشتن خویش است، ‏چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می‌شود. رمضان کوره ای است که هستی انسان را می ‏سوزاند و آدمی نو با جانی تازه از آن سر بر می‌آورد و گویی روز عید سعید فطر تولد دوباره ای را برای همه ما تداعی می کند.


اینجانب این عید مبارک را به محضر مقدس امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری حفظ الله تعالی و جامعه ایثارگران و خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان و هموطنان عزیز و همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم طاعات و عبادات همه شما مورد قبول درگاه الهی باشد.


سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی

رئیس اداره ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/