برگزاری محافل قرآنی با حضور ایثارگران مازندرانی
برگزاری محافل قرآنی با حضور ایثارگران مازندرانی

به مناسبت ماه مبارک رمضان، مراسم روحانی و معنوی گلشن وحی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با انجام برنامه‌های قرآنی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری ایثار ، نصرالله نصرالهی با اشاره به پخش ویژه برنامه «به وقت سحر» در ماه مبارک رمضان توضیح داد: این برنامه با مشارکت صدا و سیمای استان مازندران به مدت ۳۰ شب همراه با معرفی ۳۰ شهید گرانقدر از طریق سیمای استانی در حال پخش است. همچنین مستند قرآنی یک قسمتی «دلداده «در خصوص نخبه و شاخص قرآنی که در ۳۶ دقیقه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تولید شده است در ماه مبارک رمضان از طریق سیمای مرکز مازندران پخش خواهد شد.

وی افزود: پخش مستند قرآنی سه قسمتی ضیافت نور ویژه کلاس‌های قرآنی و آموزشی نخبگان، برگزاری مسابقه قرآنی و ختم قرآن کریم به نیابت شهدا از دیگر برنامه‌های این معاونت در ماه مبارک رمضان است. علاوه بر این به مناسبت ماه مبارک رمضان، مراسم روحانی و معنوی گلشن وحی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با انجام برنامه‌های قرآنی در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

نصرالهی با اشاره به اینکه تعداد ۱۲ هزار و ۹۱۳ فعال قرآنی شاهد و ایثارگر در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، تفسیر و کتابخوانی در استان مازندران وجود دارد یاد آور شد: استان مازندران دارای ۱۸۹ پیشتاز قرآنی، ۱۷ حافظ کل قرآن کریم و ۲۷۴ نفر حافظ یک تا ۲۰ جز قرآن کریم است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : ایسنا