عصبانیت رسانه ضدایرانی از فروش گسترده «سرباز کوچک امام»
عصبانیت رسانه ضدایرانی از فروش گسترده «سرباز کوچک امام»

یکی از رسانه‌های ضدایرانی در گزارشی خشم و عصبانیت خود را از فروش انبوه خاطرات مهدی طحانیان در «سرباز کوچک امام» مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایثار، رادیو زمانه، یکی از رسانه‌های حامی منافقین، طی گزارشی خشم و عصبانیت خود را از استقبال گسترده مردم از کتاب «سرباز کوچک امام» ابراز کرده است.

این رسانه که با حمایت مالی دولت هلند فعالیت می‌کند و سابقه حمایت‌های بسیار از گروه‌های ضدایرانی، تروریست‌ها و اپوزیسیون خارج‌نشین را در کارنامه دارد، در متنی سراسر خشم و عصبانیت و البته پر از خطا و گاف‌های خبری، درباره فروش انبوه این کتاب میان مردم ادعاهای خنده‌داری کرده است که نشان می‌دهد درک درستی از فضای فرهنگی جامعه ایران ندارد، مثلاً تیراژ کتاب را نیم‌میلیونی خوانده و مدعی شده این کتاب مثل نان و خرما خیرات می‌شود؛ ولی دریافت‌کنندگان کتاب آن را در سطل آشغال می‌اندازند، اما در همین متن به خوانندگان این کتاب لقب جاهل و نادان می‌دهد.

نویسنده این گزارش در ادامه، توهین‌هایی نیز به اسرا و آزادگان جنگ تحمیلی و همچنین مهدی طحانیان، راوی کتاب کرده است و تا جایی پیش می‌رود که به جانب‌داری از صدام در برابر امام خمینی(ره) می‌پردازد.

به‌نظر می‌رسد دلیل اصلی عصبانیت و توهین‌های این رسانه به یک کتاب و راوی آن، موفقیت این کتاب در جلب نظر مخاطبان عمومی در سطح جامعه است. البته میزان این عصبانیت آن‌قدر زیاد است که این گزارش را از قواعد حرفه‌ای دور کرده و نگارنده را به‌جای تحقیق، به دام توهمات انداخته است و در پایان، این کتاب را به چماق تشبیه کرده است.

پس از انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «سرباز کوچک امام» و تحسین آن میان کارشناسان و منتقدان، بسیاری از علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی از این اثر استقبال کردند. همچنین پویش «کتاب‌قهرمان» که با محوریت این کتاب برگزار شد نیز با استقبال گسترده مخاطبان رو‌به‌رو شد؛ به‌گونه‌ای که در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جشن ۱۰۰هزارنسخه‌ای‌شدن این کتاب برگزار شد.

«سرباز کوچک امام» نوشته فاطمه دوست‌کامی، خاطرات مهدی طحانیان، آزاده سرافراز دفاع مقدس را روایت می‌کند و انتشارات پیام آزادگان، آن را چاپ و منتشر کرده است.

انتهای پیام/*

  • منبع خبر : مجمع ناشران انقلاب اسلامی