سامانه استعلام ایثارگران
سامانه استعلام ایثارگران

در قسمت دریافت پاسخ استعلام، کد اختصاصی شهید مورد نظر به کاربر گرامی داده می شود تا زمان مراجعه به دیگر سایت های شبکه ایثار از قسمت جستجو کد را وارد نموده و فایل های مربوط به شهید عزیز مورد نظر خود را مشاهده نماید.

سامانه استعلام ایثارگران جهت پاسخگویی برای عموم ایثارگران است ولی فعلا فقط در رابطه با اسامی شهدا پاسخگو می باشد. البته افراد واجد شرایط می توانند با پسورد خاص و ثبت نام ویژه به اسامی دیگر ایثارگران نیز دسترسی داشته باشند. در قسمت دریافت پاسخ استعلام، کد اختصاصی شهید مورد نظر به کاربر گرامی داده می شود تا زمان مراجعه به دیگر سایت های شبکه ایثار از قسمت جستجو کد را وارد نموده و فایل های مربوط به شهید عزیز مورد نظر خود را مشاهده نماید. همچنین اگر کد دریافتی را در موتور جست و جوی محتوای ایثار و شهادت وارد نماید تمامی فایل های موجود در مجموعه شفیق فکه، شبکه ایثار متعلق به شهید مورد نظر را یکجا دریافت می نماید.

در آینده ای نزدیک اسامی تمامی ایثارگران از صدر اسلام تا کنون نیز به این سامانه اضافه می شود و اطلاعات فردی آنها نیز ارائه می گردد.

ادامه مطلب


پایگاه فرهنگی اجتماعی شفیق فکه، شبکه ایثار و میثاق، قرارگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به منظور زنده نگه داشتن ارزشها و پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت راه اندازی شده است و به هیچ نهاد، گروه و سازمان وابسته نیست و به صورت کاملا مردم نهاد اداره می شود.

  • نویسنده : شفیق فکه، شبکه ایثار
  • منبع خبر : ایثارپرس