یک چهله صبوری و استوار بودن مادر دو شهید
یک چهله صبوری و استوار بودن مادر دو شهید

مادر شهیدان اصغر و رضا بهرامی ، حتی بعد از سه دهه فوت حاج اقا رحمت الله بهرامی راسخ و استوار
*
دکتر  سید جواد  هاشمی فشارکی

خبر اول : خبر شهادت رضا / شهید رضا بهرامی اول خرداد ۱۳۴۳، در تهران چشم به جهان گشود. تا سوم متوسطه درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و نهم آبان ۱۳۶۲، در پنجوین عراق بر اثر اصابت گلوله شهید شد. مزار او در بهشت زهرای زادگاهش قـطعـه :۲۶ ، ردیـف :۹۰ ، شـماره :۴۴ واقع است.

خبر دوم : سه ماه بی خبری از پسر مجروح خود / بعلت شدت جراحت پسر ، امکان تماس با خانواده اش میسر نمیشود و بعد از مقداری بهبودی به مادرش زنگ می زند و مدتی نیز مادر پرستار وی میشود ، تا اینکه بعد بهبودی نسبی مجدد به جبهه اعزام میشود .

خبر سوم : شهادت اصغر / شهید اصغر بهرامی اول فروردین ۱۳۴۰، در تهران چشم به جهان گشود. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. سال ۱۳۶۵ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر که چند ماه بعد از شهادت پدر بدنیا آمد ، شد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. چهارم فروردین ۱۳۶۷، با سمت غواص در حلبچه عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید و مفقود الاثر شد .

خبر چهارم : مادر رضایت نمیدهد که همرزمانش خود را به خطر انداخته تا پیکر فرزند بر جای مانده در صحنه نبرد را بیاورند .

خبر پنجم: تولد نوه /  سه ماه بعد از شهادت اصغر فرزند دوم وی بدنیا می اید .

خبر ششم: رحلت همسر / ده سال بعد ، حاج رحمت الله بهرامی ، پدر دو شهید به رحمت خدا می رود و در مزار زادگاهش در محلات به خاک سپرده میشود .

خبر هفتم: تشیع پیکر فرزند/  یازده سال بعد از شهادت اصغر بهرامی ، پیکر وی ، تفحص و در بهشت زهرای زادگاهش قـطعـه :۲۶ ،  ردیـف :۸۹ ، شـماره :۴۴ به خاک سپرده میشود .

خبر هشتم : راست قامت تاریخ /  چهار دهه بعد از شهادت دو فرزند ، با زندگی ساده ، استوار و مقاوم در دفاع از انقلاب و رهبر انقلاب