سردار فدوی: عمل به تکلیف شرط تداوم انقلاب اسلامی/ دفاع مقدس نسخه‌ نجات‌بخش کشورهای اسلامی
سردار فدوی: عمل به تکلیف شرط تداوم انقلاب اسلامی/ دفاع مقدس نسخه‌ نجات‌بخش کشورهای اسلامی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همواره ۴۴ سال پیروزی از آن جبهه حق بوده و این دلیل محکمی است که انقلاب اسلامی و ام‌القرای اسلام یعنی ایران همواره در راه حق و در راه حزب خدا گام برداشته و مستضعفین عالم چشم امید به آن دوخته‌اند.

سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره «حافظان آسمان» ویژه شهدای فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد که شامگاه (دوشنبه) با حضور قشرهای مختلف مردم در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در یادواره شهدا گرد هم جمع می‌شویم تا شهیدان دستی بر سر ما بکشند و از عنایتی که خداوند به آن‌ها داشته، بهرمند شویم چراکه شهدا به مقام شفاعت دست پیدا کرده‌اند و از طرف خداوند اجازه یافتند نسبت به خیلی کثیری از مردم عنایت داشته باشند.

سردار فدوی افزود: به اذن پروردگار عالم، شهدا در اعلی‌علیین هستند مقامی که ذهن ما از درک آن قاصر است؛ بر همین اساس برگزاری یادواره‌های شهدا ما را با شمه‌ای از ویژگی‌های شهیدان آشنا می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود به تقابل جبهه حق و باطل اشاره کرد و یادآور شد: جبهه انقلاب اسلامی ۴۴ سال است که توسط جبهه باطل و شیطان بزرگ و هم‌پیمانانش مورد هجمه قرار گرفته و در همه ایام، در این نبرد که پایان ندارد جبهه باطل حتی یک بار هم نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند چراکه این قاعده قوی قرآنی است که دو حزب بیشتر وجود ندارد، حزب خدا و حزب شیطان که با اراده الهی حزب خدا غالب و پیروز است.

سردار فدوی یادآور شد: جبهه حق و باطل را ۴۴ سال تجربه کرده‌ایم و در این مدت همواره برای انجام تکلیف آماده تقدیم جان بوده‌ایم و این رویه هیچگاه تعطیل نبوده است؛ همیشه ما با این نبرد مواجه هستیم و همواره سربلند بوده‌ایم که شهدای اخیر مرزبانی گواه این ادعاست.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران تصریح کرد: تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید در طول ۴۴ سال، سند محکمی است که ما با تمام معنا و بااخلاص و با صدق پای کار انقلاب اسلامی بوده‌ایم و همواره کل رزمندگان و دلدادگان انقلاب اسلامی آماده بوده‌اند که اگر لازم شد جان خود را فدا کنند، این آن چیزی که خداوند آن را طلب کرده و مطلوب است و از سوی پروردگار وعده یاری داده شده است.

وی گفت: همواره ۴۴ سال پیروزی از آن جبهه حق بوده و این دلیل محکمی است که انقلاب اسلامی و ام‌القرای اسلام یعنی ایران همواره در راه حق و در راه حزب خدا گام برداشته و مستضعفین عالم چشم امید به آن دوخته‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: وقتی انسان در برابر ظالمین بایستد خداوند تضمین کرده که او را یاری می‌کند و این روند ادامه دارد تا زمانی که پرچمی که توسط امام خمینی (ره) برافراشته شده و ۳۳ سال است که توسط امام حاضر برافراشته مانده، به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) تحویل داده شود.

سردار فدوی تأکید کرد: این مهم شدنی است به شرط اینکه به تکلیفی که بر عهده ما گذاشته شده عمل کنیم. اگر ما به تکلیف عمل کنیم خداوند پای کار می‌آید و بالاترین نتایج را رقم می‌زند.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران ادامه داد: در اقصی نقاط عالم که نفس انقلاب اسلامی، امامین انقلاب و پاسداران به آنجا رسیده به مثابه ما عمل کرده‌اند.

سردار فدوی با بیان اینکه هشت سال از جنگ یمن می‌گذرد، عنوان داشت: همان‌ رویه‌ای که در دفاع مقدس داشتیم امروز در یمن، لبنان، فلسطین و سوریه برقرار شده، این قاعده الهی است که در قرآن به آن اشاره شده و وعده خدا حق است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا ما را نسبت به تکالیفی که بر عهده داریم واقف می‌کنند و ما در عمل به آن رهنمون می‌سازند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ابراز داشت: خوشا به حال کسانی که در خدمت به خانواده شهدا پیشقدم هستند و در این راه باید مراقب باشند که عملکردشان به‌گونه‌ای باشد که خشنودی خانواده شهیدان را به همراه داشته باشد.

سردار فدوی در پایان گفت: ما باید به تکالیفمان عمل کنیم تا از عنایت خدا بهره‌مند شویم و در قله قرار بگیریم. فرمانده معظم کل قوا فرمودند «ما باید در قله قرار بگیریم وقتی در قله قرار گرفتیم دشمنی‌ها تمام می‌شود» این فرمایش معظم‌له بسیار مهم است چراکه با عمل به تکالیفمان، آمریکا از دشمنی طولانی با ایران ناامید می‌شود و اگر این دشمنی تمام شود راه باز خواهد شد و انقلاب اسلامی با پیمودن مسیر تعالی در قله قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/