بازی‌دراز نماد وحدت نیروهای مسلح است/ مردم همواره قدرشناس شهدا هستند
بازی‌دراز نماد وحدت نیروهای مسلح است/ مردم همواره قدرشناس شهدا هستند

سردار «شرفی» گفت: بازی‌دراز نمادی از وحدت است که اقو ام و مذاهب کشورمان در آن حضور داشتند و همچنین نمادی برای وحدت نیروهای مسلح است که همه در آزادسازی آن نقش‌آفرینی کردند.

سردار سرتیپ «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا امروز در حاشیه مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز و افتتاحیه راهیان نور در سرپل ذهاب، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بحث سیاست‌گذاری ویژه در راهیان نور در مرکز، ۲ راهبرد داشتیم که شامل تأمین امنیت و مدیریت نظم و ترافیک مراسم و دیگری زمینه حضور و مشارکت کارکنان فراجا در این مراسم معنوی بود.

سردار شرفی با بیان اینکه کارکنان فراجا از شب گذشته در کنار مردم در سرپل ذهاب حضور داشتند، افزود: مراسم امسال از نظر میزان جمعیت بی‌نظیر بود؛ جمعیتی که با عشق خود را به این نقطه رسانده بودند. استقبال خوبی که از این مراسم شد، نشان می‌دهد که مردم همواره قدرشناس شهدا هستند.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: این منطقه و بازی‌دراز به لحاظ نزدیکی به بغداد از اهمیت زیادی برخوردار بود و به لحاظ مهم بودن موقعیت آن، دشمن آن را تصرف کرد؛ اما به برکت خون شهدا، با طراحی برنامه‌ای با همکاری ارتش و سپاه و حضور رزمندگان اسلام این ارتفاعات را آزاد کردیم.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا ادامه داد: بازی‌دراز نمادی از وحدت است که اقو ام و مذاهب کشورمان در آن حضور داشتند و همچنین نمادی برای وحدت نیروهای مسلح است که همه در آزادسازی آن نقش‌آفرینی کردند.

سردار شرفی عنوان کرد: دل‌ها برای حفظ امنیت کشور گره خورده و امروز دشمن می‌بیند که مردم خودشان به‌صورت خودجوش برای ادای احترام به شهدا آمدند.

وی یادآور شد: مردمان استان کرمانشاه در طول تاریخ، ازخودگذشتگی، فداکاری ایثار و شجاعت فراوانی برای دفاع از کشور و نظام اسلامی داشته‌اند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: ارزش‌های انقلاب در وجود نیروهای انتظامی نهادینه شده است. ما افتخار خدمت به مردم را داریم و یقیناً این مردم در اربعین هم همایشی بزرگ خواهند داشت.

شهدای دفاع مقدس حلقه اتصال مجاهدان نسل گذشته با نسل امروز هستند

سردار «علی‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز با قدردانی از حضور مردم شریف استان کرمانشاه در میزبانی این برنامه معنوی گفت: افتخار می‌کنیم که خادم مردم در حوزه امنیت در تمام ایام هستیم.

سردار جاویدان افزود: به شهامت، ایثار و روحیه ولایتمداری مردم افتخار می‌کنیم. شهدای دفاع مقدس حلقه اتصال مجاهدان نسل گذشته با جوانان امروز هستند و ما به عنوان خادم در خدمت آن‌ها هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: امروز شاهد نظم و امنیت خوبی با همکاری همه دستگاه‌ها بودیم.

انتهای پیام/