مردمی کردن برنامه‌های دفاع‌مقدس باید در اولویت قرار گیرد
مردمی کردن برنامه‌های دفاع‌مقدس باید در اولویت قرار گیرد

دریادار دوم «عباسی» گفت: مردمی کردن برنامه‌های دفاع‌مقدس و مقاومت باید در اولویت قرار گیرد و تحقق آن امری ضروری و حتمی است.

دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌ شرقی، در جلسه کارگروه تخصصی فرهنکی، اجتماعی و رسانه ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان، اظهار داشت، تبیین حماسه‌های دفاع‌مقدس و مقاومت در شرایط خیلی حساس بوده و باید بطور جدی پیگیری شود.

عباسی با تاکید بر داشتن نوآوری، خلاقیت، ابتکار و ماندگاری در اجرای برنامه‌های ارزشی و فرهنگی، خاطر نشان کرد: مردمی کردن برنامه های‌دفاع مقدس و مقاومت باید در اولویت قرار گیرد و تحقق آن امری ضروری و حتمی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع‌مقدس آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه انتقال غنی فرهنگ دفاع‌مقدس به جوانان و نوجوانان بسیار با اهمیت است، افزود: آموزش و پرورش نقش مهمی در این راستا دارد و امیداوریم با هم افزایی، تعامل و همکاری بتوانیم این وظیفه را به خوبی ایفا کنیم.

وی همچنین به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره و خاطر نشان کرد: تولید محتوای دیجیتال و انتشار آن به طور وسیع در شبکه‌های اجتماعی از نیازهای ضروری است و این امر  مشارکت کلیه دستگاه‌های سطح استان را می‌طلبد.

انتهای پیام/