تحصیلات تکمیلی بایستی در آموزش نظری و نیز پژوهش های رساله ها بر مبنای نیازهای ضروری کشور و اولویت های جامعه متمرکز باشد !
تحصیلات تکمیلی بایستی در آموزش نظری و نیز پژوهش های رساله ها بر مبنای نیازهای ضروری کشور و اولویت های جامعه متمرکز باشد !

در نخستین جلسه شورای تحصیلات تکمیلی سال ۱۴۰۲ که در ۲۱ فروردین ماه ، در اطاق جلسات دانشکده برگزارشد ، ضمن بحث و گفتگو و تصویب سه موضوع تحقیق پایان نامه کارشناسی ارشد ، دکتر سید جواد هاشمی فشارکی سخنران این نشست بوده و موارد مرتبط با شورای تحصیلات تکمیلی را بیان داشت .

 *  دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در آغاز ضمن گرامیداشت ایام رمضانیه بیان داشت : با توسعه روزافزون علم و فناوری و اثرگذاری فزاینده‌ی آنها در بخش‌های مختلف جامعه، وتهدیدات محتمل انها بر فعالیتهای ضروری جامعه ضرورت دارد نقشه کلان از وضعیت اینده محتمل تهیه و براساس ان راهبردهای کاری تهیه و برنامه ریزی صورت گیرد .

* ایشان در ادامه اظهار داشت : بایستی در تعامل با سازمانها و صنایع بزرگ و تشکیل کارگروه‌های مشترک و ایجاد بسترهای ارتباطی دانشجویان کارشاسی ارشد و دکتری در تعامل دوسویه ، صنعت و جامعه در جهت رفع مشکلات اساسی و برقراری امنیت اقدامات بنیادین وسیع تری صورت گیرد .

* وی همچنین گفت : پایان نامه های دانشجویی بایستی مورد نیاز یک سازمان باشدو سازمان مربوطه از آن حمایت کند و یا اینکه  مورد نیاز کشورهای دوست و محور مقاومت و متناسب با نیازهای حال و یا اینده باشد . و در زمينه علوم و فنون نو و پيشرفته جهان اسلام و در راستای اجاد تمدن نوین اسلامی درگام دوم انقلاب اسلامی باشد .