بسیجیان در خط مقدم مهار تورم و رشد تولید حرکت می‌کنند
بسیجیان در خط مقدم مهار تورم و رشد تولید حرکت می‌کنند

سرهنگ پاسدار «ثمره حسینی» گفت: نیرو‌های ارزشمند بسیجی و سپاهیان ولایی و دلاور با اجرای منویات رهبری در خط مقدم مهار تورم و رشد تولید حرکت می‌کنند.

سرهنگ پاسدار «علی ثمره حسینی» فرمانده سپاه خاش در زاهدان اظهار داشت: حضور بسیجیان در میدان عمل و جهاد تبیین به پیشبرد اهداف رونق تولید و مهار تورم و ارتقای شاخص‌های توسعه ای، اقتصادی و مقابله با تنگناهای معیشتی کمک می کند.

وی ادامه داد: مهار تورم و رونق تولید یک شعار نیست، بلکه یک نقشه راه دقیق و کارشناسانه بوده که رهبر معظم انقلاب اسلامی با درک مشکلات و دغدغه های مردم، گام برداشتن در این عرصه را متذکر شده اند، تا فقر و تنگدستی رفع و نیازهای حداقلی مردم با شایستگی تامین شود.

سرهنگ ثمره حسینی اظهار کرد: بسیجیان ارزشمند و سپاهیان دلاور با تجربه خدمت رسانی به مردم در شرایط بحرانی کرونا و حضور موثر در جبهه مقاومت و حمایت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی آماده خلق حماسه های ماندگار در موضوع یاری رساندن به مردم در شرایط دشوار جامعه هستند.

فرمانده سپاه خاش تاکید کرد: بخشهای دولتی و خصوصی بایستی برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید به ظرفیت های کشور و ظرفیت های هر منطقه توجه کنند و در این راستا نیروهای خلاق در بسیج و سپاه یاریگر مجریان و تولید کنندگان و سرمایه گذاران خواهند بود.

انتهای پیام