باید تمام توانمان را برای ساخت انتظامی در تراز انقلاب اسلامی به کار بگیریم
باید تمام توانمان را برای ساخت انتظامی در تراز انقلاب اسلامی به کار بگیریم

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: باید توان و عزممان را برای ساخت انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و مطلوب جامعه قرآنی جزم کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم در این مسیر رضایت خداوند و مردم را به دست آوریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ، با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، اظهار داشت:  خدمات فراجا باید مجاهدانه، خالصانه و بی منت به مردم ارائه شود.

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: نیروهای مجاهد و پرتلاش پلیس در همه ایام با انگیزه و روحیه انقلابی و جهادی به مردم خدمت می‌کنند و در این ایام نوروز و تعطیلات هم شاهد بودیم که این مجاهدان فی سبیل الله خدمت به مردم را به راحتی خود ترجیح دادند و با انگیزه و مجاهدانه این خدمت مضاعف تداوم داشت، بنده به وجود چنین همکاران و همرزمانی افتخار می کنم و قدرشناسانه ، از تک تک نیروهای پلیس از مرز تا مرکز تشکر و قدردانی می کنم.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه باید عزم را جزم، اراده ها را پولادین و حرف و شعار را با عمل همراه کرد، خاطرنشان کرد: بایستی همت را بلند داشت تا بتوانیم مسئولیتی را که برعهده داریم، به خوبی انجام دهیم و در شأن و شایسته این ملت عزیز به آنان خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه با توکل و اعتماد به خداوند می توان بر مشکلات فائق آمد، بیان کرد: طهارت درون، تقوا، وثوق، اطمینان و توکل به خداوند انسان را بر هر کاری قادر و توانا می کند؛ با توکل به خداوند متعال و همت می توان همه قله ها را فتح و به پیروزی رسید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا  گفت: همه ما باید توان و عزممان را برای ساخت انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و مطلوب جامعه قرآنی جزم کنیم تا ان شاء الله بتوانیم در این مسیر رضایت خداوند و مردم را به دست آوریم

انتهای پیام