راهیان نور از راهبردی‌ترین اقدامات فرهنگی است
راهیان نور از راهبردی‌ترین اقدامات فرهنگی است

عباسپور گفت: راهیان نور یکی از راهبردی‌ترین اقدامات فرهنگی است که بازدهی آن به رغم هزینه‌های ناچیزش بسیار بالا است.

«روح‌الله عباسپور» نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گویی، با اشاره به تأثیرات تربیتی اردوهای راهیان نور بر نسل جوان اظهار داشت: دفاع مقدس صحنه رشادت، ایثار، فداکاری و اخلاص کسانی بود که از تمام مادیات و لذایذ دنیوی گذشتند.

عباسپور تصریح کرد: با حضور در مکان‌های مقدسی که شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در آن به ملکوت اعلا پیوسته‌اند می‌توان از فضای معنوی آن به بهترین شکل برای تربیت نسل جوان بهره برد، بر این اساس هم تدبیر بسیار خوب اردوهای راهیان نور پیش‌بینی شده است که بسیار مثمرثمر خواهد بود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بنده به نوبه خودم از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه متولیان برگزاری اردوهای راهیان نور سپاسگزارم که زمینه زیارت مکان‌های دفاع مقدس را فراهم کرده‌اند تا جامعه بتواند از این مسیر ارتباط خود را با شهدای دفاع مقدس حفظ کند.

وی افزود: راهیان نور یکی از راهبردی‌ترین اقدامات فرهنگی است که بازدهی آن به رغم هزینه‌های ناچیزش بسیار بالا است، در شرایطی که برخی از جوانان در پی تهاجم رسانه‌ای دشمن دچار غفلت شده‌اند، می‌توانیم از ظرفیت بسیار عظیم راهیان نور برای آگاه کردن نسل جوان و تبیین حقایق دفاع مقدس استفاده کنیم.

انتهای پیام