پیرو ولایت فقیه باشید
پیرو ولایت فقیه باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سعید اسفندیاری» آمده است: از مردم به خصوص نسل جوان و بچه‌های انقلاب می‌خواهم که پیرو ولایت فقیه آن هم ولایت امام خمینی که به حق رهبر مسلمانان جهان است باشید و جز این ولایت، هیچ ولایت دیگری را قبول نکنید که موجب خشم امام زمان (عج) قرار می‌گیرید.

فاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«سعید اسفندیاری» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «میاندورود» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«سعید اسفندیاری» فرزند «مهدی» ۲۰ خرداد ۱۳۴۶ در میاندورود به دنیا آمد و در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

خداوند بر بندگان پاک و مخلص خود فروع دین را واجب کرده. بر ماست نماز بخوانیم و روزه بگیریم و حج برویم. با دشمنان اسلام جهاد کنیم. خمس و زکات بدهیم. امر به معروف و نهی از منکر بنماییم. با دشمنان خدا، دشمن و با دوستان خدا، دوست باشیم.

شرکت نکردن در جهاد به منزله عدم اطاعت از اسلام و امام زمان (عج) می‌باشد. آنچه مرا وادار کرد که در این جنگ مقدس شرکت نمایم، عشق و علاقه و شور حسینی بود.

از مردم به خصوص نسل جوان و بچه‌های انقلاب می‌خواهم که پیرو ولایت فقیه آن هم ولایت امام خمینی که به حق رهبر مسلمانان جهان است باشید و جز این ولایت، هیچ ولایت دیگری را قبول نکنید که موجب خشم امام زمان (عج) قرار می‌گیرید.

بار خدایا! مرگ ما را شهادت، و شهادت در راهت، سعادت، و سعادت را نصیب ما بفرما.

انتهای پیام.