جشن نیمه شعبان مسجد جامع ۱۴ معصوم (ع) شمس آباد تهران
جشن نیمه شعبان مسجد جامع ۱۴ معصوم (ع) شمس آباد تهران

مراسم جشن و سرور میلاد امام مهدی (عج) و تقدیر از فعالان فرهنگی در روز نیمه شعبان در ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ در مسجد جامع ۱۴ معصوم (ع) شمس آباد تهران برگزارشد .

جشن باشکوه منتظرین ظهور موعود با شکوه و جلال خاصی در سالروز میلاد امام مهدی (عج) در ظهر روز نیمه شعبان المعظم در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ، بعد از نماز ظهر و عصر به امامت جحت الاسلام والمسلمین جمشیدی با حضور مدعوین و مسئولین منطقه ای و نمازگزاران درمسجد جامع چهارده معصوم (ع) برگزار شد . در این مراسم که با کلام الهی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین اکبری و مولودی خوانی و…. برگزارشد ، از جوانان و نوجوانان واساتیدی که درطول سال در برنامه های مسجد فعالیت داشته و کمک حال مجموعه شورای فرهنگی مسجدجامع چهارده معصوم (ع) بودند ، تقدیر بعمل آمد.

**************

مسجد جامع چهارده معصوم (ع) در محله شمس آباد تهران ، در رسالت خیابان شهید امیرهدایتی شمالی نبش خیابان شهید نوآموز واقع بوده و با دارا بودن کانون فرهنگی صادق الوعد و پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران ازجمله مساجد فعال تهران در منطقه ۴شهرداری میباشد .و در کلیه مراسمات ومناسبتهای ملی ومذهبی با حضور پرشور اهالی محل ومنطقه و حتی سایر مناطق شهری برنامه های جذاب و قابل توجهی داشته وبا داشتن امام جماعت جانباز ویادگار دوران دفاع مقدس درمنطقه بنام مسجد انقلابی معروف میباشد.ازشاخص های این مسجد سه دهه محرم و ماه صفر و دو دهه فاطمیه بطور کامل منبری وسخنرانی بصیرتی وروشنگری دارد.علاوه بر آن با مساجد پیرامونی و مدارس وادارات و سازمانهای دولتی ارتباط تنگاتنگی داشته و تعامل خوبی فی مابین هست.

نشانی مسجد ۱۴ معصوم (ع) :

https://balad.ir/p/%D9%85%D8%B3%D8%AC%D8%AF-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9-%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%B9%D8%B5%D9%88%D9%85-tehran-nei-majidiyeh_mosque-5rOSI6Sdaxr2we#15/35.74336/51.48563