درخواست شهید وزارت اطلاعات برای اعزام به سوریه
درخواست شهید وزارت اطلاعات برای اعزام به سوریه

تصویری از درخواست‌نامه شهید «حسن عشوری» برای اعزام به سوریه جهت دفاع از حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (سلام الله علیها) منتشر شده است.

شهید «حسن عشوری» اهل روستای گسکرمحله رودسر و از سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۲۴ خرداد سال ۱۳۹۶ در درگیری با تروریست‌های گروهک تکفیری «انصارالفرقان» به فیض شهادت نائل آمد.

وی پیش از شهادت خود، طی نامه‌ای از وزارت اطلاعات درخواست کرده بود تا اجازه دهند برای دفاع از حرم مطهر اهل‌بیت (ع) عازم سوریه شود که قسمتی از تصویر این نامه منتشر شده است.

درخواست شهید وزارت اطلاعات برای اعزام به سوریه+ سند

…بی‌حرمتی حرم اهل‌بیت (ع) را به وهابیون کافر نداند با این توضیح اینجانب با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و در خلل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) اعلام آمادگی می‌نمایم تا در صورت صلاحدید حضرتعالی به سوریه اعزام و در دفاع از حرمین شریفین حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) شرکت نمایم.

شایان ذکر است که حقیر مدت ۹۳ روز مرخصی از محل کار به صورت استحقاقی طلب دارم که اگر جنابعالی اجازه بفرمایید از مرخصی بدون حقوق خود استفاده نمایم و متعهد می‌شوم هر مقدار که برادران محترم حفاظت جهت حضور در سوریه معین به فرمایند، به آن پایبند باشم و در مدت معین تعیین‌شده به ایران بازگردم.

انتهای پیام/