آمل هزار سنگر با پیشینه حماسه های انقلابی با جهادتبیین آینده ساز ، از هزاران سنگر هجومی انقلاب را درگام دوم انقلاب تا اتصال نهضت مهدی (عج) ادامه خواهد داد !
آمل هزار سنگر با پیشینه حماسه های انقلابی با جهادتبیین آینده ساز ، از هزاران سنگر هجومی انقلاب را درگام دوم انقلاب تا اتصال نهضت مهدی (عج) ادامه خواهد داد !

بمناسبت ۴۴ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر آمل همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور حد اکثری اقشار مردم و مسئولین شهری از میدان ۱۷ شهریور تا بقعه امامزاده ابراهیم و مزار شهدای آمل برگزار شد. سخنران این مراسم دکتر سید جواد هاشمی فشارکی با موضوع : ” از جشن ۲۲ بهمن ایران تا ۲۲ بهمن های جهانی ” بود ، که با شور شعف فراوان برگزار شد و راهپیمایان در مکرر با تکبیرهای خویش از سخنان حماسی وی استقبال کردند .

 *  دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در آغاز ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، خطاب به راهپیمایان آملی درخصوص تبریک ۲۲ بهمن بیان داشت :

۲۲بهمن ،روز پیروزی بزرگ ملت و جشن با شکوه ملی مبارکتان باد .۲۲بهمن غدیر انقلاب و مقطع رهایی کشورمبارکتان باد . خوشا به سعادتتان که منتهای راهپیمایی با شکوهتان به بقعه واجب التعظیم و مزار ۵۰۰ چراغ هدایت ،منتهی گشت. ان شاءالله شهدا ازشما راضی و شفیعتان باشند .فدای قدمهای امروزتان در ثبات قدمی شما به پای انقلاب و امامین انقلاب .ان شاءالله در صراط مستقیم باقی و در پل صراط نلغزد. ۲۲بهمن افتخار آمیزترین قطعه تاریخ شما ملت در سلحشوریتان در تغییر رژیم ستم به مردم سالاری دینی که شادی و سرور مردم و خوشنودی خدا و تجلی یدالله ، فضل الله و یوم الله شده است ، همواره این جشن ملی بکامتان شیرین باد .

* ایشان در خصوص خنثی شدن براندازی دشمنان انقلاب  اظهار داشت : در حالی جشن ۴۴ سالگی انقلاب را برپا می کنیم که این انقلاب با مقاومت ملت و شکست دشمنان  توام با پیشرفت و ارتقا و انبوه دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب را بهمراه داشته ، و بدون انحراف از اهداف  همچنان پویا به پیش میرود وخواب شش روزه منافقین برای تصرف تهران و شش ماه معاندین خارج نشین ، با پشتیبانی دشمنان نظام سلطه برای براندازی را بارها نقش بر آب شده است . و آمل شهر هزار سنگر با پیشینه حماسه بهمن ۱۳۶۰ در دفاع از انقلاب اسلامی بوده ، و همچنان  تا آخر انقلاب را  پاس خواهد داشت!

* وی در خصوص  اسلام خواهی مردم و اسلام ستیزی غرب گفت : یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ، تابش نور انقلاب به اقصی نقاط دنیا و موج اسلام خواهی روبه فزونیست که میبینیم. واسلام ستیزی و اهانت غرب ،،نشان از وحشت انان از فراگیرشدن اسلام ناب محمدی دارد ، درگذشته آمل هزار سنگر، مدافع انقلاب بوده ولی زین پس این شهر عالم پرور چون علامه حسن زاده آملی ها و علامه جوادی آملی ها، از هزاران سنگر هجومی بر بنیان های غرب و ایادی آن شلیک خواهد کرد.

* ایشان در خصوص نعمت رهبری انقلاب بیان داشت : از دستاوردهای مبارک انقلاب ، نعمت بهره مندی از ولایت و وجود امام خامنه ای پرچمدار اسلام ناب و مقابله با اسلام امریکایی ، شیعه انگلیسی ، اسلام رحمانی منحرفان داخلی است. وما با همه وجود ،پاسدار ارزش‌های والای اسلامی و حریم مقدس جمهوری اسلامی بوده، و با راهپیمایی خود ، مجددا التــزام عملی خویش را در تبعـیت محـض از کانون قـدرتِ ایران اسـلامی رهبرانقلاب اعلام می‌داریم .

* وی در خصوص تهدیدات دشمنان و مقامت ملت اظهار داشت : ملت ما در دو لایه تهدیدات ترکیبی دشمنان خارجی و آوار ترک فعل ها و کاهلی دولت لیبرالی ۱۱ و ۱۲ قرار داشته است ، و دشمنان این ملت مسلمان بدنبال سرگرم کردن دولت انقلابی ایت الله رییسی ازمسائل اصلی کشوراست  ولی ملت ایران نخواهند گذاشت چرخ پیشرفت کشور متوقف شود ، و  مردم با جهاد اقتصادی و عمل به اقتصاد مقاومتی نقشه دشمنان را بر هم خواهند ریخت ، لذاضمن تقدیر از دولت انقلابی ، می خواهیم بی توجه به حاشیه‌سازی‌های منحرفان ، راه خویش را با قاطعیت دنبال کرده و ما با تمام وجود از آن حمایت میکنیم

* ایشان در خصوص معنویت و عفاف و تقابل بی عفتان گفت : یکی از دستاوردهای مهم انقلاب ، ارتقای معنویت و اخلاق و عفاف و حجاب در جامعه است. واین هجمه بی حیایی از پیامد اشوبهای پاییز ۱۴۰۱ قابل تحمل نیست. لذا از مدیران استانی و شهری  می خواهیم اولا کارکنان خود را ملزم به قانون عفاف و حجاب نموده و ثانیا فضای عمومی جامعه را سالم سازی کنند . و به منحرفان و غایله سازان هشدار می‌دهیم  که دست از شیطنت برداشته به خیل عظیم ملت بپیوندند .

* دکتر هاشمی فشارکی در خصوص ازدواج و اشتغال چنین تبیین کرد : رهبرعزیز ، نگرانی خویش را از تحدید نسل وکاهش رشد و خطر پیر شدن جمعیت به کرات اعلام کرده اند. لذا آمل شهید پرور از نهادهای مسئول درخواست تسهیل ازدواج  و اشتغال جوانان را داشته و از سیاست افزایش جمعیت حمایت میکند .

* ایشان در خصوص اقتدارسپاه و خشم دشمنان  اظهار داشت : یکی از دستاوردهای مبارک انقلاب اسلامی ، مولود طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، که دفاع در برابر جمیع تهدیدات دشمن و ستون محورمقاومت است . لذا دشمن زخمی را خشمگین کرده و سپاه عزیز را تروریست اعلام کرده ، لکن سپاه عزیز به لطف خداوند ،قوی تر از پیش در تراز جهانی حاضر خواهد شد. و با صدای رسا به انان میگوییم از سپاه عصابی باشید و از این عصبانیت بمیرید !

* وی در خصوص حمایت از راهبردهای گام دوم انقلاب گفت : بیانیه فاخر گام دوم انقلاب اسلامی، راهبردهای رهبری برای اینده درخشان انقلاب است. و آمل مقاوم آمادگی خویش را برای عمل در عرصه‌های ۷ ‌گانه جهاد گام دوم  انقلاب فی‌سبیل‌الله، اعلام می‌دارد.

* ایشان در خصوص سبک زندگی اسلامی و غربی بیان داشت : یکی از  راهبردهای  گام دوم انقلاب مبارزه با سبک زندگی غربی و بسط و گسترش سبک زندگی اسلامی است ، که همه مکلف به اجرای آن در زندگی فردی ، خانوادگی ، اجتماعی و شغلی خود هستند. لذا ما اولا خود بدان عامل بوده و ثانیا از ادارات و سازمانها میخواهیم اقدامات عملی را درخصوص اجرایی شدن آن به کار ببندند .

* وی در خصوص جهاد تبیین دفاعی اظهار داشت : یکی از جنبه های جهاد تبیین ؛ دفاع در برابر تهدیدات جنگ شناختی دشمن می باشد . و آمل  شهر هزار سنگر در دفاع از انقلاب اسلامی بوده ،و با جهاد تبیین  انقلاب را ازتهدیدات دشمنان پاس خواهد داشت! و ما توطئه آمریکا این شیطان بزرگ و فریب‌خوردگان حقیر و غرب‌پرستان داخلی را در «فتنه ایجاد یأس و ناامیدی» به ارتقاء امید و خودباوری تبدیل خواهیم کرد .

* ایشان در خصوص جهاد تبیین تهاجمی گفت : یکی از جنبه های جهاد تبیین حمله به بنیانهای فکری و اجرایی دشمنان می باشد .ما با اعتماد به وعده نصرت الهی و به اتکای علامه آملی ها و مدد الهی ، تا رفع فتنه از عالم برنامه های دشمنان .را شکست میدهیم.

* وی در خصوص جهاد تبیین زمینه ساز ظهور بیان داشت :  فجر انقلاب در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ انفجار نور بود، ومسیر ۴۴ ساله طی شده ، راه پرفراز و نشیب های توام با شیرین وتلخی هایی همراه بوده و امتداد این راه نیز به فجر مهدوی منتهی خواهد شد و   از اهداف گام دوم انقلاب زمینه سازی ظهور موعود است ، لذا آمل شهر هزار سنگر، با تمسک به ۵۰۰ شهید ،با جهادتبیین آینده ساز، انقلاب را درگام دوم انقلاب تا اتصال نهضت مهدی (عج) ادامه خواهد داد !

* دکتر سید جواد هاشمی فشارکی در پایان در خصوص جهاد تبیین زمینه ساز ظهور گفت : این جشن شکوهمند پیروزی ۲۲ بهمن ایران ؛  مبشر پیروزی های ۲۲ بهمن های جهانی ملل ازایخواه دنیا و بستر ساز ۲۲ بهمن مهدوی (عج ) خواهد بود !